همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تهران در ابتدای انجام کار تنها 30 درصد هزینه را دریافت کرده و 70 درصد مابقی را پس از انجام کار دریافت می‌کنند.

شهردار تهران در گفتگو با مهر با بیان مطلب بالا درباره حمایتهای مالی از دفاتر الکترونیک شهر افزود: مباحث مالی مربوط به دفاتر الکترونیکی شهر طبق قرارداد در حال انجام است و بر اساس مصوبه شورای شهر و به منظور رفاه حال شهروندان، تنها 30 درصد از هزینه‌های اولیه اقدامات برای صدور پروانه و سایر خدمات در ابتدا اخذ می‌شود و مابقی آن تا زمان صدور کامل کار باقی می‌ماند.

به رغم عمر کوتاه دفاتر الکترونیک شهرداری تهران بیش از 20 هزار پرونده در این دفاتر تشکیل شده و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در این دفاتر حداکثر 3 روز رسیده است.

دکتر محمد باقر قالیباف در ادامه گفت: بخش قابل توجهی از پیگیریها، استعلامها و رفت وآمدهای شهروندان و کارمندان مربوط به پس از شروع درخواست است و چنانچه دفاتر الکترونیک هزینه کار را در ابتدا دریافت کنند، دیگر انگیزه ‌ای برای اتمام کار باقی نمی‌ماند به همین دلیل این روند دریافت برای حفظ انگیزه کارمندان دفاتر لازم است.

از مهرماه امسال 86 دفتر خدمات الکترونیک در 22 منطقه با هدف " برون سپاری" اقدامات شهرداری مستقر شده اند و تا کنون 20 هزار پرونده در آنها تشکیل شده است و به حداقل رساندن ارتباط شهروندان با ادارات شهرسازی مناطق یکی از اصلی ترین علل شکل گیری این دفاتر بوده است.

کد خبر 77427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز