سخنگوی وزارت خارجه گفت :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی شک از نگاه هر ببیننده و صاحب نظر منصفی بزرگ ترین نیروی ضد تروریسم در صحنه بین المللی است و نقش سپاه پاسداران در مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی و تروریست بین المللی یک نقش منحصر به فرد،انکار ناپذیر و تعیین کننده است.

کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی افزود : سپاه پاسداران برخی از نیروها و فرماندهان خود را در مسیر مبارزه با تروریزم سیاه داعشی و تکفیری در منطقه فدای امنیت و آرامش ملت ها و دولت های منطقه و جهانی کرده است.

او افزود: اگر نقش ضد تروریسم سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم چند جانبه و بین المللی نبود می بایست اعضای پارلمان اروپا در پشت درب های پارلمان در معرض تهدید تروریست های تکفیری و چند ملیتی قرار می گرفتند.

کنعانی همچنین در ادامه توضیح داد: باید بدانند که سپاه پاسداران نیروی رسمی نظامی ایران برخواسته از بطن و متن ملت ایران و همچنین بزرگترین نیروی ضد تروریسم در جهان است لذا به آنها توصیه می کنیم که در ارتباط با سپاه درست بیاندیشند و برای هر تصمیمی بارها فکر کنند.

کد خبر 848008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IQ ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انسانهای شریف و مهربانی هستند زحمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران ش در دوران جنگ داعش فراموش شدنی نیست در عراق و سوریه تروریست شما هستید که ۳۵ هزار کودک زن مرد بی گناه غزه به خاک خون کشیده شدن و حاضر نیستید رژیم کثیف صهیونیستی رو حتی محکوم کنید