یکشنبه ۱ مهر ۱۳۸۶ - ۰۸:۵۹
۰ نفر

کریم اعظمی: شکست استقلال مقابل سایپا در هفته پنجم لیگ برتر باعث شد تا هفته گذشته شایعه بازگشت امیر قلعه‌نویی به این تیم شنیده شود.

 اکثر روزنامه‌ها خبر از مذاکره فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نویی دادند ولی او در پاسخ به این شایعه حرف‌های گذشته‌اش را تکرار می‌کند:

«استقلال بیشتر از هر چیز به آرامش نیاز دارد و دوست ندارم در مورد هر شایعه‌ای که ایجاد می‌شود، صحبت کنم.»

  • در مورد سفری که به اروپا داشتید ،صحبت کنید.

اجلاسی در خصوص برنامه‌ریزی فوتبال، هر ساله در یک کشور برگزار می‌شود و ترجیح دادم که به این اجلاس بروم. در مورد برنامه‌ریزی فوتبال اروپا تا سال 2012 بحث‌هایی صورت گرفت و در مجموع سفر خوبی بود، این اجلاس سال آینده در آلمان برگزار می‌شود.

  •  در این اجلاس مربیان تیم‌های ملی مختلف حضور داشتند؟

 خیر، آنهایی که در این اجلاس بودند، بیشتر کارشناسان فوتبال بودند.

  • عمده‌ترین هدف شما از این سفر چه بود؟

 باید با مسائل روز فوتبال آشنا شوم و این سفرها اطلاعاتم را بیشتر می‌کند. در این سفر آقای معینی نیز همراه من بود و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

  • بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنید؟

 بله، تا آنجایی که وقت داشته باشم مسابقات را می‌بینم.

  •  بیشتر بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟

برایم فرقی ندارد،‌ تلویزیون هر مسابقه‌ای را که پخش کند، نگاه می‌کنم. خوشبختانه بازی‌های این فصل خوب پوشش داده می‌شود و سعی می‌کنم اکثر مسابقات را ببینم.

  • بازی استقلال و برق شیراز را چطور دیدید؟

 هر دو تیم خوب بازی کردند و تساوی عادلانه بود. برق شیراز در نیمه اول تیم برتر میدان بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آورد و استقلال هم برای جبران گل خورده روی دروازه حریف فشار آورد تا در نهایت بازی را به تساوی بکشاند.

  •  بعد از پایان بازی، عده‌ای از تماشاگران استقلال با توجه به نتایج ضعیف این تیم شما را تشویق کردند.

دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم. استقلال در حال حاضر احتیاج به آرامش و زمان دارد و نمی‌خواهم خودم و این تیم را وارد حاشیه کنم، در ضمن کارشناس هم نیستم که در مورد بازی‌های این تیم اظهارنظر کنم.

  • چرا استقلال در این 6 هفته نتایج خوبی نگرفته؟

من به هیچ عنوان این حق را ندارم تا در مورد استقلال اظهارنظر کنم چون از این تیم دورم. برای صحبت کردن باید مسائل فنی را به زبان بیاورم ولی من سرمربی استقلال نیستم که در این مورد نظر بدهم، این کار حرفه‌ای نیست. استقلال در حال حاضر احتیاج به زمان و آرامش دارد تا به تدریج شرایط برای این تیم تغییر کند.

  •  این روزها انتقادها از حجازی به اوج رسیده.

همیشه سرمربی در نوک پیکان انتقاد قرار دارد و این مسائل در فوتبال ما طبیعی است. در بردها سرمربی کمترین نقش را دارد ولی وقتی تیم مساوی می‌کند یا می‌بازد، همه سرمربی تیم را مقصر می‌دانند که این چندان جالب نیست. در حال حاضر استقلال باید به آرامش تیمی برسد و همه عوامل این باشگاه باید تلاش کنند تا تیم از این وضعیت خارج شود.

  • هفته گذشته رسانه‌ها خبر از مذاکره شما با فتح‌الله‌زاده دادند.

در چه مورد؟

  •  اینکه او قصد دارد شما را به عنوان سرمربی یا مدیرفنی به استقلال بازگرداند.

خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ صحبتی در این مورد انجام نشده و من فتح‌الله‌زاده را قبل از جام ملت‌های آسیا دیدم. در حال حاضر حتی از یک تیم زیر گروه لیگ هم پیشنهاد ندارم و مسائلی که مطرح شده فقط در حد یک شایعه است.

  • فکر می‌کنید در لیگ برتر چه تیمی مدعی اول قهرمانی است؟

هنوز قضاوت کردن زود است، شما دیدید که پرسپولیس با 4 برد لیگ را شروع کرد و مقابل راه‌آهن و مقاومت سپاسی متوقف شد، پس از حالا نباید قضاوت کرد. به نظر من تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، صباباتری و استقلال مدعیان جدی هستند و رقابت بین آنها تا هفته‌های پایانی ادامه خواهد داشت.

  •  نظر شما در خصوص حضور علی‌آبادی در انتخابات فدراسیون فوتبال چیست؟ برخی معتقدند که او برای گرفتن پست ریاست فدراسیون فوتبال بخت زیادی دارد.

بیشترین حساسیت ورزش ایران روی فوتبال است و شخصی باید رئیس شود که توانایی حل مشکلات را داشته باشد. در 13 ماه گذشته فوتبال ایران مشکلات زیادی را احساس کرد و اگر علی‌آبادی یا هر شخص دیگری رئیس فدراسیون شد، امیدوارم این مشکلات حل شود.

  • گویا با رئیس شدن علی‌آبادی احتمال اینکه همچنان در تیم ملی بمانید بیشتر است.

بحث من یا شخص خاصی مطرح نیست، نکته مهم حل مشکلات فوتبال است.

کد خبر 32176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز