دوشنبه ۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

ناصر قراگزلو: بعد از اینکه تلاش استقلالی‌ها برای لغو بازی با سپاهان بی‌نتیجه ماند، مسئولان استقلال دست به کار شدند تا مشکلات قبلی این بار به شکل حادتری برای تیم‌ آبی‌پوش پایتخت به وجود نیاید.

مدیریت و اعضای هیأت‌مدیره به هیچ‌وجه از نتایج 7 هفته گذشته استقلال رضایت ندارند به همین دلیل در تلاش‌اند در جلسه دوشنبه‌شب نهم مهرماه هیأت‌مدیره، از سرمربی این تیم توضیح بخواهند.

هیأت‌مدیره 6نفره استقلال پس از معرفی از سوی سازمان تاکنون، جلسه رسمی را برگزار نکرده، نکته‌ای که انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

هفته گذشته با وجود اعلام قبلی مبنی بر تشکیل جلسه هیأت‌مدیره، بار دیگر هیأت‌مدیره تشکیل نشد تا شکل‌گیری یک تفکر واحد و تصمیم‌گیری درخصوص کادرفنی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

بعد از تشکیل نشدن این جلسه، دلایل لغو آن، حضور 2 تن از اعضا در شهرستان عنوان شد اما روند امتیازگیری استقلال در این فصل به گونه‌ای پیش رفته که این بار به نظر می‌رسد چاره‌ای جز برگزاری جلسه اضطراری اعضای هیأت‌مدیره نیست.

دانشجو، پورحیدری، علیان، نفریه، فتح‌الله‌زاده و امیدوار رضایی امشب در جلسه‌ای خاص به بررسی نتایج این تیم و جریاناتی که در این باشگاه می‌گذرد، می‌پردازند.

جلسه هیأت‌مدیره استقلال البته امشب یک میهمان ویژه نیز خواهد داشت. آن شخص ناصر حجازی است که این روزها در لبه تیغ انتقادات قرار دارد. سرمربی استقلال در این جلسه به تشریح عملکرد این تیم می‌پردازد؛ موضوعی که مدیریت و اعضای هیأت‌مدیره چندان از آن راضی نیستند.

هیأت‌مدیره استقلال در جلسه امشب، بدون شک از ناصر حجازی دلایل ناکامی و خوب نتیجه نگرفتن این تیم را جویا خواهند شد موضوعی که کادر فنی و اعضای تیم آن را قبول ندارند.

هرچند ناصر حجازی بدشانسی و دلایل دیگر را برای توجیه و فرار از بار سنگین انتقادات در چند روز اخیر عنوان کرده اما با طرح جنگ دربی و قول پیروزی در آن دیدار، هواداران تیم آبی‌پوش را به صبر و تأمل بیشتر دعوت کرده است.

ناصر حجازی در جلسه‌ای که می‌توان آن را به جلسه استیضاح محترمانه نیز تشبیه کرد، مسلماً دلایل زیادی را مانع پیروزی تیم خود در دیدارهای گذشته برمی‌شمارد. موضوعاتی که باید دید تا چه اندازه مورد قبول اعضای هیأت‌مدیره قرار خواهد گرفت.البته حجازی که به جلسه امشب فراخوانده شده، باید پاسخگوی مسائل و موارد دیگری نیز باشد.

یک منبع آگاه که تمایل نداشت نامش فاش شود، در این خصوص گفت: در زمینه نقل و انتقالات و حضور چند بازیکن در استقلال، ابهاماتی وجود دارد که اعضا در مورد آنها از حجازی توضیح خواهند خواست تا ابهامات در صورت شنیدن پاسخ‌های قانع‌کننده کاملاً برطرف شود.

در آستانه خبر استیضاح ناصر حجازی در هیأت‌مدیره، یک خبر دیگر نیز جلسه امشب هیأت‌مدیره را تا حدودی تحت‌تأثیر قرار داد؛ بازگشت قلعه‌نویی به استقلال پس از دربی حساس پایتخت. این خبر اما شدیداً با واکنش مسئولان استقلال مواجه و خیلی زود تکذیب شد.

در یک سو، فتح‌الله‌زاده کماکان به ناصر حجازی اعتقاد دارد و به هیچ‌وجه قصد ندارد مربی دیگری را جایگزین وی کند و از سوی دیگر مسئولان استقلال به خوبی به ارزش بازی دربی و تبعات آن واقف هستند.

استقلال 2 دیدار دشوار مقابل سپاهان و پرسپولیس پیش‌رو دارد که به نوعی می‌توان این 2 بازی را ملاک اصلی سنجش ناصر حجازی قرار داد.

چه سرمربی استقلال با وجود حمایت‌های مدیرعامل می‌داند که نتیجه‌نگرفتن برابر 2 مدعی قهرمانی تبعاتی منفی را برای او به همراه خواهد داشت، موضوعی که شاید مقدمات خداحافظی اجباری سرمربی آبی‌ها را از این تیم فراهم کند.

کد خبر 32858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز