جمعه ۹ شهریور ۱۳۸۶ - ۲۰:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید بالاخره روز استقلال فرا می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان گفت: از عملکرد بازیکنان تیم خود در این دیدار کاملا راضی هستم.

به گزارش ایسنا، ناصر حجازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما عملکرد خوبی در این دیدار داشته و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق. متاسفانه امروز روز استقلال نبود و تنها توانسته‌ایم یک امتیاز را به دست آوریم که نتیجه‌ خوبی برای ما نیست با این حال از عملکرد تمامی بازیکنانم راضی هستم چرا که آنها بازی یک دستی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: مس کرمان تنها یک موقعیت را داشت که همان یک موقعیت به گل تبدیل شد اما ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و نتوانستیم پیروز شویم. عملکرد خط دفاعی ما در این دیدار بد نبود اما مدافعان ما چند اشتباه فردی داشتند که باید در تمرینات آنها را بر طرف کنیم.

حجازی تصریح کرد: هر چند امروز نتیجه خوبی نگرفتیم اما هفته به هفته آماده‌تر شده و سرانجام روزی،‌ روز استقلال خواهد بود. دروازه بان حریف ستاره زمین بود و موقعیت‌های زیادی را از ما گرفت و این نشان می دهد که ما بازی بسیاری هجومی را به نمایش گذاشته‌ایم.

وی افزود: اگر توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شد دیگر این همه انتقاد نمی‌کردید، هر چند نتیجه نگرفتیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم اکثر هواداران و تماشاگران استقلال از بازی تیمشان راضی باشند.

او گفت: من به بازی‌های هجومی علاقه زیادی دارم و حتی اگر چهار گل هم بخوریم اما با پنج گل حریف را شکست دهیم بسیار راضی خواهم بود. در بازی‌های آینده نیز به دنبال ارائه همین بازی‌های هجومی هستیم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم که داور درباره گل ما اشتباه کرد، گل استقلال صحیح بود اما داور آن را ندید، درباره اخراج صادقی نیز ابهام وجود دارد، قبل از آنکه صادقی مرتکب خطای شود بازیکن حریف بر روی او خطا کرده بود.

سرمربی استقلال تهران تصریح کرد: هنوز زود است که درباره سرنوشت قهرمانی این فصل صحبت کنیم، بازی‌های زیادی پیش روی تیم‌هاست و بدون شک نیز استقلال نیز در بازی‌های آینده نتایج بهتری را به دست خواهد آورد. سرنوشت لیگ در فصل گذشته در هفته‌های پایان رقم خورد، بنابراین نباید از حالا درباره سرنوشت این فصل قضاوت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج درخشان پرسپولیس نگران نیستید گفت: اصلا نگران این موضوع نیستم قضاوت در این باره زود است، 31 بازی تا پایان باقی است و تا آن زمان اتفاقات زیادی رخ خواهد داد

کد خبر 30252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز