شروین بزرگ، مهاجم تیم آلومینیوم از تمرکز بازیکنان این تیم در جام‌حذفی می‌گوید و معتقد است همه تیم‌ها در این جام شانس برابری دارند.

شروین بزرگ

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

شروین بزرگ این بار هم ناجی آلومینیوم شد. او که در جام‌حذفی و در بازی با پرسپولیس ۲گل زد و صعود تیم اراکی به مراحل بالاتر را تضمین کرد، این هفته در لیگ برتر هم یک گل حساس برای تیم مجتبی حسینی زد. در هفته‌ بیست‌وهفتم لیگ، درحالی‌که تیم آلومینیوم با یک گل نتیجه را به صنعت‌نفت آبادان واگذار کرده بود، بزرگ با ضربه سری تماشایی تیم را از شکست نجات داد. آلومینیوم این هفته در جام‌حذفی با چادرملو بازی دارد و شروین بزرگ که روزهای خوبش را در فوتبال سپری می‌کند، شاید در این بازی هم اتفاق بزرگی را رقم بزند. بزرگ که سابقه بازی در تیم‌هایی چون داماش گیلان، چوکای تالش، ماشین‌سازی، مس کرمان، فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان را دارد، مدعی است که در این سال‌ها در فوتبال به حقش نرسیده. شاید هفته‌های پایان فصل، بهترین موقعیت برای دیده‌شدن و درخشش مهاجم بلندقامت فوتبالی ایران باشد.

*شروین بزرگ در نیم‌فصل اول خیلی در ترکیب قرار نمی‌گرفت اما بعد از بازی با پرسپولیس در جام‌حذفی ظاهرا تازه لیگ برای تو شروع شده.

در نیم‌فصل اول هم شرایط من همین بود و اتفاق خاصی نیفتاده. در نیم‌فصل اول تیم ما خیلی خوب کار کرد و شاید اگر این همه مصدوم و محروم نداشتیم، الان جایگاه خیلی بهتری داشتیم. باتوجه به عملکرد خوب بازیکنان اصلی در نیم‌فصل خیلی فرصت بازی به من نرسید. اما بعد از اتفاقات خوب در بازی با پرسپولیس شرایطم بهتر شد و ۴بازی بعد از آن فیکس شدم.

*گل‌هایی که در لیگ می‌زنی خیلی قشنگ از آب درمی‌آید. بدون اغراق مهاجم توانمندی هستی. اما سؤال اینجاست که آیا شروین بزرگ بعد از این همه سال بازی در لیگ به حق خود در فوتبال ایران رسیده است؟

من داشتم به حقم می‌رسیدم اما انتخاب اشتباهی داشتم و مقصر کسی نبود جز خودم. در صنعت‌نفت آبادان در اوج بودم و با ۵-۴گل و پاس‌گل و تأثیرگذاری روی خیلی از گل‌ها همه انتظار داشتند که در پایان فصل به یک تیم بزرگ بروم. همه‌چیز خوب بود و چند پیشنهاد هم داشتم اما خودم با انتخاب اشتباهم و بازی در تیمی که از لیگ یک آمده بود، سقوط کردم. شاید اگر به تیم‌های بزرگ می‌رفتم و خوب کار می‌کردم شرایط خیلی عوض می‌شد.

*در حال‌حاضر در تیمی حضور داری که شاید اگر اشتباهات داوری گریبانگیرش نمی‌شد در جدول جایگاه بهتری داشت. منظور این است که در تیم بدی بازی نمی‌کنی.

من تیم آلومینیوم را خیلی دوست دارم و به جرأت می‌گویم اگر مشکلات داوری نبود ۹-۸امتیاز بیشتر داشتیم.

استقلال و پرسپولیس همه بازی‌هایی را که مانده، می‌برند | پیشنهاد داشتم اما اشتباه کردم قبول نکردم!

*باتوجه به روند نسبتا خوبی که تیم آلومینیوم داشته چه جایگاهی را برای این تیم در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

من فکر می‌کنم در پایان فصل جزو ۶تیم بالای جدول باشیم.

*بعد از اینکه آلومینیوم پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد، حالا همه نگاه‌ها به این تیم است. شانسی برای قهرمانی تیم قائلی؟

شانس همه تیم‌ها در جام‌حذفی برابر است و تمرکز اصلی تیم ما روی قهرمانی در این جام است. در حال‌حاضر هدف اصلی من و تمام مجموعه آلومینیوم حضور پرقدرت در جام حذفی و قهرمانی است.

*در فاصله ۳هفته مانده به پایان لیگ چه تیمی را شانس قهرمانی می‌بینی؟

به‌نظرم استقلال و پرسپولیس همه بازی‌هایی را که مانده، می‌برند. ذوب‌آهن تنها تیمی بود که می‌توانست استقلال را متوقف کند ولی این اتفاق نیفتاد. در این شرایط شانس استقلال بیشتر است. البته بازی استقلال و نساجی در قائمشهر هم بازی سختی خواهد بود.

*ویدئویی از یک بازی قدیمی فوتبال ایران وایرال حسابی شد و چند روز قبل سالروز آن بازی بود. شما هم در آن بازی عجیب و غریب حضور داشتی. خاطرت هست در آن بازی چند سال داشتی؟

آن‌موقع در داماش بودم و ۲بازی به پایان فصل مانده بود. بازی با نفت امیدیه قبل از بازی پایانی بود و اگر ۲بازی را می‌بردیم به لیگ یک صعود می‌کردیم و بازی خیلی مهم بود. فکر کنم ۲۲یا ۲۳سال داشتم و در آن بازی در ۵دقیقه ۴بار توپ به دیرک دروازه حریف برخورد کرد و خیلی عجیب و غریب بود.

*آن موقع این رویا را داشتی که روزی به لیگ برتر برسی؟

بله در خودم این را می‌دیدیم اما خب آن روزها رشت تیم لیگ برتری نداشت و تیم‌ها در حال صعود و سقوط بودند. به یک تیم لیگ یکی رفتم و دیده شدم. شاید اگر آن موقع در استان تیم سطح بالاتری وجود داشت، می‌توانستم در تیم سطح بالاتری بازی کنم.

کد خبر 852146
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha