شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دانشجویان مازندران در شهرستان نور با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: هتک حرمت مقدسات و جسارت به صحابی پیامبر خدمتی است خالصانه و خاضعانه به اردوگاه صهیونیسم که برای تضعیف جبهه اسلام انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نور، شورای تبیین مواضع سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) در مورد هتک حرمت گروهک تروریستی موسوم به النصره به قبر حجربن عدی صحابه پیامبر(ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام متحجرانه و بی‌شرمانه گروهک تروریستی موسوم به النصره از دست‌نشاندگان و جیره‌خواران سازمان القاعده و وهابیت تروریسم در هتک حرمت به مرقد مطهر حجر بن عدی صحابی رسول اکرم(ص) و سردار سپاه امیرالمؤمنین(ع) برگرفته از روح خبیث و متوحش وهابیت پلید است که باعث جریحه‌دار شدن قلوب همه مسلمانان جهان و شیعیان گشته است.

دانشجویان نوری ادامه دادند: جا دارد همه مسلمانان عالم در قبال این خیانت هولناک و امثال آن از قبیل آدمکشی‌های بی‌حساب و کتاب، تعدّی و تجاوز به اعراض و نوامیس مسلمین و تخریب و آتش‌سوزی اموال و ابنیه آنان که روزانه مرتکب می‌شوند ساکت ننشسته بلکه فریاد اعتراض سر دهند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رسواتر از این جنایت آن است که این اقدام هولناک گروهک‌ها به نام اسلام انجام می‌شوند و این اقدامات خدمتی است خالصانه و خاضعانه به اردوگاه صهیونیسم و در جهت تضعیف جبهه اسلام و مسلمین و بدتر آنکه با منصوب کردن خود به اسلام چهره پاک و مقدس اسلام را در انظار جهانیان کریه و مخدوش کرده و ضربه بزرگی به حیثیت آن وارد می‌کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) با تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای این اقدام بی‌رحمانه و بی‌شرمانه را به شدت محکوم کرده و ابراز امیدواری کرد: با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان، این کوردلان هرگز به ذره‌ای از اهداف شوم خویش دست نیافته و با تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت جهانی اسلام و اداره آن به دست صالحان و مؤمنان، بساط کفر و نفاق و بی‌عدالتی از صحنه جهان برچیده شود.

در این بیانیه آمده است: آگاه باشید ما برادران شیعه و سنی تا آخرین نفس کمر همت به نابودی شما جهانخواران بسته‌ایم و با وجود همه تفاوت‌ها متحدتر از همیشه پای دفاع از عقایدمان و بزرگان‌مان ایستادیم و از اسلام و نظام اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع می‌کنیم و بنا به وعده راستین پروردگار در این راه چه بمیریم و چه کشته شویم پیروز می‌دانیم.

کد خبر 213545
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز