همشهری آنلاین: نمایشگاهی از 131 عکس برگزیده مسابقه "عودلاجان ما" این روزها در تالارهای بهار و تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، این عکس‌ها بافت قدیمی این محله را به تصویرکشیده است.

در داوری آثار ارسالی در مسابقه عکاسی "عودلاجان ما" از میان 3 هزار و 70 اثر ارسالی، 2 هزار و 756 عکس طبق ضوابط مسابقه پذیرفته شد.

علاوه بر آن 752 عکس نیز از 76 شرکت‌کننده در گروه نوجوان و 2 هزار و چهار عکس هم از 206 شرکت‌کننده در گروه بزرگسال به مرحله داوری رسید.

از میان این آثار در گروه نوجوان، 31 اثر و در گروه بزرگسال 100 اثر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شد.

از این مجموع تمام آثار، از هر گروه سنی، سه اثر به عنوان آثار برگزیده توسط هیات داوران انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

مسابقه و نمایشگاه عکس"عودلاجان ما" معرفی کلان محله عودلاجان با موضوعات اجتماعی‌، اقتصادی‌، معماری‌ و هر مضمون دیگری در محدوده محله عودلاجان است.

گروه جوانان محله عودلاجان این نمایشگاه را برای شناسایی محله عودلاجان به عنوان یکی از محله‌های تاریخی تهران برگزار کردند.

این نمایشگاه با همکاری دفتر محلی عودلاجان، کمیسیون ملی یونسکو - ایران، شهرداری منطقه 12، سازمان زیباسازی شهر تهران، کمیته ملی موزه‌های ایران، شرکت نوسازان منطقه12 تهران، مهندسان مشاور باوند، نشریه فرهنگی- اجتماعی عودلاجان و خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.

نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه عکاسی "عودلاجان ما" تا 7 دی‌ماه در تالارهای بهار و تابستان خانه هنرمندان ایران میزبان علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 155005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز