همشهری آنلاین: چهارمین سوگواره عکس عاشورایی با برگزاری نمایشگاه آثار برتر و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالحمید قره‌داغی، رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: چهارمین سوگواره عکس عاشورایی که با هدف بزرگداشت واقعه فرهنگ‌ساز عاشورا و ترویج معارف آن در محورهای موضوعی عاشورا و احیاء سنت‌های اسلامی ـ ایرانی، جوان و دلدادگی به امامت و ولایت و عاشورا، انقلاب و انتظار به همت حوزه هنری استان البرز همزمان با آغاز محرم الحرام فراخوان خود را اعلام کرد.

قره‌داغی بیان کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مجازی، 190 عکاس با 1267 اثر از سراسر کشور در این سوگواره شرکت کرده و پس از طی مراحل داوری از سوی هیئت داوران سه هنرمند برتر انتخاب و سه عکس نیز ویژه تقدیر شناخته شد و تعداد 84 اثر به نمایشگاه راه یافت.

وی افزود: از سوی حوزه هنری استان البرز به نفر اول مبلغ پانزده میلیون ریال، نفر دوم ده میلیون ریال و نفر سوم هشت میلیون ریال و به سه عکس حائز تقدیر سه میلیون ریال اهدا می‌شود.

همچنین آثار برگزیده در کتاب آثار برگزیده چهار دوره سوگواره عکس عاشورایی منتشر شده است.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز چهارمین سوگواره عکس عاشورایی به همت حوزه هنری استان البرز و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و معاونت فرهنگی شهرداری کرج در روز دوشنبه 24 بهمن‌ماه از ساعت 15 در نگارخانه سوره واقع در کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، خیابان میلاد، شماره 82 برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی WWW.ArtAlborz.ir مراجعه کنند.

کد خبر 159548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز