همشهری آنلاین: دوره آموزشی علمی_کاربردی فرهنگ و هنر ویژه سردبیران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل این وزارتخانه با اعلام این خبر گفت: طرح پیشنهادی برگزاری دوره آموزشی علمی_کاربردی فرهنگ و هنر ویژه اهالی رسانه  بویژه خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر از سوی روابط عمومی این وزارتخانه ارائه شد  و قرار است با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی  به زودی اجرا شود.

پرویز کرمی، ارتقاء سطح آگاهی های جامعه رسانه ای کشور با  ساختار، وظایف و عملکرد این وزارتخانه ، آشنائی بیشتر و دقیق تر با مجموعه فعالیت های تخصصی در حوزه های سینما، مطبوعات ، کتاب، نشر، موسیقی ، هنرهای تجسمی  ، تعامل گسترده تر با مسئولان و مدیران عالی و میانی وزارت متبوع را ازجمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.

وی طول دوره  آموزش مذکور را یک هفته اعلام کرد و گفت: آموزش فراگیران در این دوره توسط  اساتید برجسته علوم ارتباطات و رسانه صورت می گیرد  و در  برخی از کلاس ها معاونین ، مدیران کل و مسئولان و مدیران این وزارتخانه سیاستها و برنامه های  وزارتخانه را تشریح خواهند کرد.

مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت ارشاد در پایان ادامه داد: فراگیران پس از پایان دوره آموزشی ، در آزمون های تخصصی شرکت خواهند کرد و در صورت کسب امتیاز لازم  و نمره قبولی گواهینامه و مدرک معتبر از سوی موسسه مطالعات و تحقیقات رسانه ها دریافت خواهند کرد.

وی مدرک اعطاء شده به فراگیران را  قابل ارائه در  تمامی موسسات رسانه ای و مراکز فرهنگی و هنری دانست.

کرمی در پایان افزود: جزئیات و اطلاعات بیشتر این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 105572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز