همشهری آنلاین: رئیس‌ جمهور با حضور در بیت آیت‌الله نوری همدانی با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی‌ نژاد در این دیدار با قدردانی از مواضع روشن و انقلابی آیت الله نـوری همدانی به ویژه در جریانات اخیر اظهار داشت: حضور و مواضع قـاطع حضرتعالی موجب دلگرمی یاران انقلاب و خنثی‌کننده طراحی شیاطین بود.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه جایگاه و اقتدار ملت ایران انقلاب اسلامی در جهان بی‌نظیر است، افزود: امروز ملت ایـران در بهترین و بـالاترین موقعیت قرار دارد و در داخل کشور نیز شاهد اقتدار بی ‌نظیری هستیم.

احمدی نژاد تصریح کرد: مستکبران و شیاطین تمـام توان خود را بسیج کردند تـا اقتدار ملت ایران را تضعیف کنند اما به لطف خدا درهمه طراحی‌های خود با شکست مواجه شدند و امروز انقلاب و جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته در صحنه حضور دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روند فعالیت‌های عمرانی در سراسر کشور با سرعت در حال پیشروی است گفت: به واسطه اقدامات انجام شده دلبستگی و امید مردم به نظام تا حدبسیار بالایی ارتقاء پیدا کرده و دولت مصمم است این روند را با توان بیشتری ادامه دهد.

آیت‌ الله نـوری همـدانی نیز در این دیـدار بـا خیر مقدم به رئیس جمهور و تبـریک پیشاپیش عید نوروز به ملت ایران با اشاره به جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در نظامی زندگی می‌کنیم که دنباله نظام‌هایی است که پیامبران الهی در راه تحصیل آن گام برداشته‌اند.

وی با اشاره به شعارهای عدالت، مهرورزی، خدمت، تعالی، ترقی و پیشرفت دولت که از سوی آقای احمدی‌ نژاد به عنوان شعارهای محوری بیان شده است افزود: امـروز شـاهد هستیم که دولت به وعده‌هـای خود تـوجه ویـژه‌ای دارد و در راستـای شعارهـای محوری خـود گـام برمی‌دارد.

آیت‌ الله نوری همدانی با قـدردانی از شجـاعت رئیس‌ جمهور در بیـان مواضع دینی و انقلابی گفت: اینکه در هـر صحنه و کشـوری کـه حضور پیدا می‌کنید با شجاعت ارزش ‌هـای اسـلام نـاب و نظـام ولایی را بیـان و نقـاط ضعف دشمن را آشکـارا مطرح می‌کنید بسیـار قـابل تقدیر است.

وی افزود: امروز دولت در راه تأمین آرمان امام خمینی(ره) گام برمی‌دارد و در این راه شاهد تلاش ‌هـای شبانه‌ روزی و مسافرت‌‌هـا و فعالیت‌ های پی ‌درپی به‌منظور ارتقاء و پیشرفت جامعه هستیم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه، رسیدگی و بهبود وضع اقتصـاد کشور و ارتقاء فرهنگ جامعه را خواستار شد.

کد خبر 103720

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز