سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در ادامه دور سوم سفرهای استانی، وارد بیرجند، مرکز استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد هنگام ورود به فرودگاه بیرجند مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگری از مسئولان استانی قرار گرفت.

قرار است رئیس جمهور پس از مصاحبه با خبرنگاران، در ورزشگاه آزادی بیرجند در جمع مردم سخنرانی کند.

برنامه های کابینه دهم در خراسان جنوبی

دیدار مردمی و سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه شهر بیرجند، دیدار با ایثارگران، دیدار با منتخبان، دیدار با مدیران و برگزاری جلسه هیئت دولت در مرکز استان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان خراسان جنوبی است.

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان خراسان جنوبی ، هشت عضو کابینه این هفته به شهرها و مناطق مختلف این استان سفر می‌کنند.

امروز سه‌شنبه چهارم اسفند، وزیر کشور، وزیر مسکن و شهرسازی، وزیر تعاون و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های قائن، بیرجند، سربیشه و نهبندان حضور می یابند و جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها در حضور آنان برگزار می‌شود.

همچنین شهرستان‌‌های درمیان، فردوس، بشرویه و سرایان میزبان وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، صنایع و معادن و دادگستری خواهند بود.

اعضای کابینه با حضور در جمع مردم این شهرستان‌ها ضمن آشنایی با مسائل شهرستان، مشکلات منطقه را بررسی و دستورات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 102158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز