همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در پی جلسه صبح شنبه (11 اسفند) در فدراسیون قرار بود با من تماس بگیرند؛ اما اتفاقی رخ نداد و عازم شیراز شدم.

افشین قطبی در گفت و گو با فارس، درباره دیدارش با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در جلسه امروز صبح اظهار داشت: در دیدار با علی کفاشیان و کیومرث هاشمی برنامه‌هایم را تشریح کردم، اگر چه در این جسله موفق نشدم محمد علی آبادی را ببینم.

وی ادامه داد: به خواست مسئولان فدراسیون تا ساعت 16:45 دقیقه منتظر تماس آنها ماندم؛ ‌اما در پی عدم تماس اعضای فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتم برای جلوگیری از بروز مسایل روحی و روانی به فرودگاه رفته و کاروان پرسپولیس را در سفر به شیراز همراهی کنم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: جلسه‌ام با کیومرث هاشمی در سازمان تربیت بدنی بسیار خوب بود؛ ‌اما در این شرایط که چیزی مشخص نیست وظیفه دارم که پرسپولیس را یاری کرده و همراه این تیم راهی شیراز شوم.

بعد از جلسه قطبی با اعضای فدراسیون و سازمان تربیت بدنی، مدیر ورابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود به خواست مسئولان فدراسیون سفر قطبی لغو خواهد شد؛ اما در پی عدم تماس،‌ وی نیز راهی شیراز شد.

کد خبر 45561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز