چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان ایران با صعود به فینال جام باشگاه‌های آسیا حریف تیم اوراوا ژاپن شد.

به گزارش ایرنا، تیم سپاهان با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم الوحده امارات به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد.

تیم سپاهان چهارشنبه شب دوم آبان، موفق شد با کسب نتیجه تساوی بدون گل و به لطف پیروز ‪ ۳‬بر یک در دیدار رفت به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

تیم سپاهان در نیمه اول دیدار با تیم الوحده با ارایه یک بازی منطقی توانست برابر بازی احساسی الوحده مقاومت کند و دروازه خود را بسته نگه داشت.

تیم سپاهان در اواخر نیمه اول توسط "احسان حاجی صفی" صاحب موقعیت گل شد، اما این بازیکن نتوانست از موقعیت خود استفاده کند.

"محمود کریمی" نیز در وقت اضافه نیمه اول یک موقعیت تک به تک توپ را از دست داد تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.

سرمربی تیم سپاهان در نیمه دوم بازی سه تعویض انجام داد تا بتواند به نتیجه دلخواه دست یافته و تیم خود را به فینال مسابقات جام باشگاههای آسیا برساند.

در این نیمه "مهدی سیدصالحی" به جای "جلال اکبری"، "هوشنگ لوینیان" به جای "محمود کریمی" و "محسن حمیدی" به جای "هادی جعفری" وارد زمین شدند.

در دقایق پایانی نیمه دوم تیم الوحده چندین موقعیت گل ایجاد کرد که بازیکنان این تیم نتوانستند هیچ کدام از آنها را به گل تبدیل کنند.

"عباس محمدی" دروازبان تیم سپاهان با درخشش خود در نیمه دوم بارها مهاجمان تیم الوحده را ناکام گذاشت.

"محسن حمیدی" که در اواخر نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقایق پایانی این نیمه موقعیت تک به تک با دروازبان را نتوانست به گل تبدیل کند.

دیدار رفت دو تیم سپاهان و اوراوا ژاپن ‪ ۱۶‬آبان ماه جاری در اصفهان و دیدار برگشت ‪ ۲۳‬آبان ماه در ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 34870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز