چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان ایران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم اوراواردز ژاپن به تساوی یک بر یک دست یافت.

در دیدار رفت بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 روزچهارشنبه( 16 آبان) تیم های سپاهان ایران و اوراواردز ژاپن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با توقف سپاهان پایان یافت.

در نیمه نخست این بازی دو تیم ضمن محک یکدیگر با احتیاط بازی را آغاز کردند. تیم ژاپنی با تجمع در نیمه زمین خودی به دنبال استفاده از ضد حملات بود، اما سپاهان توانست توسط مهاجمان خود فرصت‌هایی را ایجاد کند که با بی‌دقتی این فرصت‌ها از دست رفت.

سپس تیم ژاپنی با استفاده از توپهای بلند موقعیت‌هایی را بر روی دروازه سپاهان ایجاد کرد و در نهایت در دقیقه 45 توسط رابسون پونته گل نخست را وارد دروازه سپاهان کرد.

با آغاز نیمه دوم سپاهان برای جبران نتیجه از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 46 توسط محمود کریمی به گل تساوی رسید.

در ادامه بازی در شرایطی که حملات پردامنه سپاهان ادامه داشت تیم ژاپنی با همان حربه‌ نیمه نخست و استفاده از فضاهای خط دفاعی سپاهان سعی می‌کرد تا با ضد حملات توان تهاجمی سپاهان را کاهش دهد که تلاش دو تیم بی‌نتیجه ماند تا این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یابد و سرنوشت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برگشت که در ورزشگاه سایتامای ژاپن برگزار می‌شود، مشخص شود.

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 23 آبان برگزار می‌شود.

کد خبر 36040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز