شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

گروه ورزشی: حالا سپاهان فقط یک گام تا فینال لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد، اتفاقی که قبل از شروع این مسابقات برای زردپوشان مثل یک رویا بود.

تیم بوناچیچ چهارشنبه شب گذشته با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 3 بر یک الوحده امارات را شکست داد تا خودش را در یک قدمی فینال ببیند، البته لوکا هنوز کار را تمام شده نمی‌داند.

سرمربی کروات سپاهان می‌گوید: یک نیمه از بازی مرحله نیمه‌نهایی را پشت سر گذاشتیم ولی بازی برگشت هم در پیش است و در امارات کار آسانی نخواهیم داشت.

  •  قبل از بازی با الوحده فکر می‌کردید که 3 بار دروازه این تیم را باز کنید؟

 پیش‌بینی نتیجه فوتبال، غیرممکن است ولی راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم که با 3 گل برنده شویم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و عملکردشان قابل تقدیر است. آنها بازهم توانایی‌های خود را ثابت کردند.

  • حالا خودتان را در فینال می‌بینید، این‌طور نیست؟

به هیچ وجه فریب این برد را نمی‌خورم. معتقدم در امارات بازی سختی در پیش خواهیم داشت. الوحده چیزی برای از دست دادن ندارد و شک نکنید که آنها برای جبران این شکست نهایت توان خود را به کار خواهند گرفت، با این شرایط ساده‌اندیشی است که از حالا به فینال فکر کنم.

  • ولی شما با 3 گل حریف را شکست دادید و نکته مهم این است که این روزها خیلی منسجم و هماهنگ بازی می‌کنید.

بله، قبول دارم ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و دوست ندارم تصویری از آینده و فینال این مسابقات را در ذهنم نقاشی کنم.

  •  ارزیابی شما از بازی چهارشنبه شب چیست؟

 یک بازی سراسر تهاجمی را به نمایش گذاشتیم و بازیکنان سپاهان فوق‌العاده کار کردند. من این پیروزی را به بازیکنانم تبریک می‌گویم چراکه آنها الوحده را اسیر قدرت خود کردند.

  •  در بازی برگشت بیشتر به فکر دفاع کردن هستید؟

خیر، اگر این روش را به کار بگیریم به طور حتم با مشکل مواجه خواهیم شد. ما بازی همیشگی خود را به نمایش خواهیم گذاشت و به فکر دفاع مطلق یا بازی سراسر تهاجمی نیستیم.

  • به نظر می‌رسید که الوحده در این بازی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد.

آنها تیم خوبی داشتند ولی قدرت سپاهان، الوحده را شکست داد.

  •  اماراتی‌ها پس از بازی به قضاوت داور معترض بودند و اعتقاد داشتند که به نفع سپاهان سوت زده است.

 من هیچ وقت در مورد داوری اظهارنظر نمی‌کنم، در ضمن ما به اندازه کافی قدرت داشتیم که الوحده را شکست بدهیم.

  •  برخی معتقدند که سپاهان تیم خوش‌شانسی است، نظر شما چیست؟

 دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم چون فوتبال به تاکتیک تیمی و توانایی‌های مربی و بازیکن ختم می‌شود. البته شانس، مربوط به مسائل بیرونی است و این فاکتور تا حدودی در فوتبال تأثیرگذار است.

  • برخی کارشناسان و هواداران، یکی از دلایل اصلی موفقیت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را گلزنی‌های محمود کریمی می‌دانند. او نقش زیادی در روند صعودی شما داشته، این‌طور نیست؟

بله، کریمی یک بازیکن توانمند و باهوش است. خوشحالم که او پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، 2 بار گلزنی کرد و یک پنالتی هم گرفت.

  • سپاهان برای قهرمانی در آسیا چقدر شانس دارد؟

هر 4 تیم به یک اندازه شانس دارند و ما هم مثل بقیه تلاش می‌کنیم. البته باز هم می‌گویم که بازی به بازی پیش می‌رویم و فعلاً به فینال فکر نمی‌کنیم.

  •  اگر به فینال بروید، ترجیح می‌دهید که با نماینده کره بازی کنید یا ژاپن؟

برای من فرقی ندارد، چون هدفم قهرمان کردن سپاهان است.

  • بازی یکشنبه مقابل استقلال را چطور می‌بینید؟

 با نتایج خوبی که در آسیا گرفتیم، حالا همه از سپاهان توقع پیروزی دارند و باید در لیگ برتر هم اقتدار خود را به نمایش بگذاریم. مقابل استقلال فقط به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنیم. برای قهرمانی و ماندن در رقابت صدر جدول، نباید در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم.

کد خبر 33246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز