همشهری آنلاین: نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» نوشته سیروس همتی از تولیدات واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران به چاپ رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، سیروس همتی گفت: مجموعه نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» شامل سه نمایشنامه، یک شاخه گل سرخ، جاثلیق و جناب آقای هالو است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران منتشر شده است.

وی افزود: یک شاخه گل سرخ روایتی از واقعه عاشورا در زمان حال است. نمایشنامه جاثلیق به موضوع مناظره امام رضا (ع) با جاثلیق (دانشمند نصرانی) می‌پردازد و آقای هالو نمایشنامه‌ای با محوریت مهدویت است.

این نمایش‌نامه‌نویس با بیان اینکه چهار نمایشنامه دیگر در نوبت چاپ دارد، تصریح کرد: بعد از سه سال انتظاریک شاخه گل سرخ نخستین نمایشنامه‌ای است که از بنده منتشر می‌شود و فرصت را غنیمت شمرده و از تلاش‌های بی‌وقفه دست‌اندرکاران انتشارات سوره مهر و مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران تشکر می‌کنم.

همتی ضمن آرزوی رفع موانع صنعت چاپ و نشر کشور تاکید کرد: امیدوارم در ماه‌های آتی با برطرف شدن مشکلات، دیگر نمایشنامه‌هایم نیز به زیور طبع آراسته شده و در اختیار علاقمندان تئاتر قرار گیرد.

سیروس همتی طراح صحنه، بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر است و نمایشنامه‌های «قربانی»، «برزخ»، «برگ‌ریزان»، «ما سه نفر بودیم»، «پیکر»، «محال هم ممکن است»، «در همین نزدیکی»، «هفت هشتم» و ... از وی منتشر شده است.

نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» درتیراژ 2500 جلد و 128 صفحه و با قیمت 59000 ریال توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کد خبر 243262
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز