همشهری‌آنلاین: کتاب شعر و شاعری در ایران باستان و میانه به علاوه ۶ کتاب مجموعه شعر در مسیر چاپ قرار دارند که یکی از آن‌ها به صورت سه‌زبانه فارسی، انگلیسی و فرانسوی چاپ خواهد شد.

کتاب

مدیر انتشارات آوای کلار با اعلام خبر آماده‌سازی کتاب "شعر و شاعری در ایران باستان و میانه" افزود این کتاب شامل گفت‌وگو با ابوالقاسم اسماعیل‌پور است.

این گفت‌وگو توسط پوریا گل‌محمدی، شاعر معاصر انجام شده است.همچنین 6 کتاب مجموعه شعر هم در مسیر چاپ قرار دارند که یکی از آن‌ها به صورت سه‌زبانه فارسی، انگلیسی و فرانسوی چاپ خواهد شد. این کتاب اثر مهره شاه‌حسینی است و با عنوان "به اندازه همه ساعت‌های دنیا وقت دارم که دوستت داشته باشم" چاپ خواهد شد.

کوروش فقیه نصیری، مدیر انتشارات آوای کلار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر،‌ درباره آثار چاپ‌شده و در دست انتشار این ناشر در سال جاری گفت: از ابتدای سال 92 تا کنون، 29 عنوان کتاب را در انتشارات آوای کلار منتشر کرده‌ایم که از این تعداد 8 عنوان مربوط به کتاب‌های رمان و مجموعه داستان، و 8 عنوان به کتاب‌های شعر اختصاص دارند.

این ناشر افزود: بیشترین کتاب‌هایی که در این مدت چاپ کرده‌ایم در حوزه شعر جا می‌گیرند. "عشقخانه" نوشته محمد شوری شامل بررسی اشعار مولانا، شهریار و فریدون مشیری درباره عشق یکی از کتاب‌هایی است که در این حوزه منتشر شده‌.

فقیه‌نصیری خبر داد: در زمینه ادبیات نمایشی هم کتاب "نمایشنامه ایرانیان" نوشته آنتیخولوس را در دست آماده‌سازی داریم که توسط دکتر کامیاب خلیلی ترجمه شده است.

کد خبر 246292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز