معاون عمره و حج و زیارت سازمان دانش‌آموزی کشور از ارسال نامه وزیر آموزش و پرورش به وزیر امور خارجه برای پیگیری دیپلماتیک اعزام دانش‌آموزان دختر به سفرحج عمره خبر داد.

علی حسنی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به نگرانی‌های موجود درخصوص جلوگیری از اعزام زائران زن مجرد زیر 25 سال، از آخرین اقدامات وزارت آموزش و پرورش برای اعزام دانش‌آموزان دختر خبر داد و گفت: از طرف این وزارتخانه اقدامات خاصی صورت گرفته است که در حال حاضر با هماهنگی‌های سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در حال پیگیری است.

معاون عمره و حج و زیارت سازمان دانش‌آموزی کشور به ارسال نامه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش به وزیر امور خارجه در این خصوص خبر داد و تأکید کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز با ارسال نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار رسیدگی به این مسئله از طریق روابط دیپلماتیک شده است که امیدواریم ثمربخش واقع شود.

وی خاطر نشان کرد: دختران در مجموع 60 درصد از زائران عمره دانش‌آموزان را تشکیل می‌دهند و بیش از 7 سال است که کاروان‌های دانش‌آموزان دختر ما به این سفر مشرف می‌شوند و از برکات و نتایجی که این سفر معنوی برای دختران دارد، نمی‌توان چشم‌پوشی کرد و اگر این مشکل حل نشود، فرصت بسیار خوبی را از دست می‌دهیم.

کد خبر 85024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز