مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
۰ نفر

عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری سارقان موبایل قاپ، با تیراندازی و مرگ یکی از سارقان پایان یافت.

تیراندازی شلیک

همشهری آنلاین - حوادث: صبح دیروز ماموران یکی از کلانتری های تهران در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که گزارش یک موبایل قاپی به آنها اعلام شد. ماموران با به دست آوردن مشخصات سارقان، به گشت زنی ادامه دادند تا اینکه به دو مرد موتور سوار مشکوک شدند. مشخصات سرنشینان موتور با سارقان مطابقت داشت، ‌ضمن اینکه سرنشینان موتور، ‌شماره پلاک را مخدوش کرده بودند و ماسک بهداشتی به صورت داشتند.

در این شرایط بود که ماموران به آنها دستور ایست دادند اما مردان موتور سوار به محض دیدن گشت پلیس، ‌ فرار کردند. عملیات تعقیب و گریز آغاز شد اما مردان موتور سوار حاضر به توقف نبودند. هرچند ماموران چندین بار به آنها هشدار دادند و حتی تیراندازی هوایی کردند تا سرنشینان مرموز موتور سیکلت، ‌توقف کنند اما آنها تسلیم نشدند و به فرار خود ادامه دادند.

ماموران وقتی دیدند که مردان مشکوک حاضر به تسلیم نیستند و با حرکات مارپیچ و خطرناک در خیابان ممکن است بلایی بر سر رهگذران و راننده خودروهای عبوری بیاورند، اسلحه را به سمت لاستیک موتور نشانه گرفته و اقدام به تیراندازی کردند. با وجود اینکه موتور واژگون شده بود اما متهمان قصد داشتند با پای پیاده فرار کنند که ماموران به سمتشان تیراندازی کردند که گلوله به هردوی آنها اصابت کرد.

یکی از متهمان جانش را از دست داد و دیگری روانه بیمارستان شد. در چنین شرایطی، گزارش این تیراندازی مرگبار به قاضی موسی رضا زاده بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات در این پرونده را صادر کرده است.

کد خبر 832512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 2
    دزد در صورت اخطار کلامی یا شلیک هوایی پلیس باید ایست را بپذیرد ، در غیر این صورت قانون باید اجرا شود ، ضمن اینکه دزدی از جایی شروع می شود و معلوم نیست چقدر گسترش می یابد ، دزدی که دستورالعمل و اساسنامه که نداره .
    • DE ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 0
      الان شما از کی طرف داری میکنی ؟