مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

این شب‌های خنک جان می‌دهد برای اینکه وقتی خسته از کار یا گشت و گذار، گرسنه برمی‌گردید، با یک سیخ جگر یا کباب داغ، خودتان را مهمان کنید.

جگر

همشهری-نیلوفر ذوالفقاری: اگر این شب‌های خنک پاییزی هوس خوردن جگر کبابی به سرتان زد، بهتر است برای این تجربه خوشمزه، سراغ مکان‌هایی بروید که از تازگی و سلامت غذایشان مطمئن باشید.

ازمیدان بهمن تا خیابان احسان

اگر تهرانی باشید و نام میدان بهمن را بشنوید، حتما چند سیخ دل و جگر روی منقل در ذهنتان نقش می‌بندد. میدان بهمن یکی از مناطق قدیمی تهران است که به‌دلیل نزدیکی به کشتارگاه، تبدیل به بازار فروش دل و جگر تازه در تهران شده است. این محله از نظر موقعیت مکانی در جنوب تهران واقع شده است. مغازه‌های بزرگ و کوچکی در این منطقه وجود دارد که همگی دل و جگر تازه می‌فروشند؛ البته فقط دل و جگر نیست، در آنجا از انواع جوجه و بال و قارچ کبابی تا انواع کباب‌های گوشت قرمز موجود است. مغازه‌های دورتر از میدان و کوچک‌تر، معمولا مشتریان ثابت بیشتری دارند و مغازه‌های نزدیک میدان، مشتریان گذری دارند و در بیشتر این مغازه ها، نان تازه نیز پخت می شود.
وقتی ساکنان شرق تهران، هوس خوردن چند سیخ جگر یا کباب می‌کنند، کار چندان سختی برای پیدا کردن پاتوق مناسب ندارند. چند پاتوق و راسته جگرکی در این محدوده وجود دارد که کار را برای شهروندان راحت کرده است. اولین مقصد، میدان سپاه است که شب‌ها شلوغی و ترافیک آن از استقبال مردم از جگرکی‌ها خبر می‌دهد. اگر کمی بیشتر به طرف شرق پایتخت بروید، در خیابان دماوند بعد از میدان امام حسین(ع)، بزرگراه رسالت بعد از پل سیدخندان و بلوار احسان در شرق تهرانپارس هم می‌توانید انواع جگرکی‌ها و غرفه‌های سیار جگر و کباب پیدا کنید.

- موقعیت: میدان بهمن، میدان سپاه، بلوار احسان و بزرگراه رسالت

- ساعت فعالیت: 18تا نیمه شب

- جای پارک: ندارد

- بیرون بر: ندارد

- جای نشستن: دارد

- وضعیت قیمت: اقتصادی، متوسط

- تنوع منو: انواع جگر و کباب

- مالیات بر ارزش افزوده: دارد

کد خبر 811416
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha