رئیس اورژانس تهران عملکرد این سازمان در نوروز را تشریح و از مزاحمان بی‌شمار تلفنی اورژانس گلایه کرد و درباره ماجرای فیش‌های نجومی اورژانس تهران توضیح داد.

طبري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، یحیی صالح طبری رد پاسخ به این پرسش که یک تکنسین اورژانس چقدر حقوق دریافت می‌کند؟ گفت:«یک تکنسین با مدرک کارشناسی با ۱۹ سال سابقه و ۲ بچه ۱۱ تومان حقوق می‌گیرد و یک تکنسین با مدرک کاردانی با ۱۵ سال سابقه ۱۰ تومان حقوق می‌گیرد، حقوق تکنسین‌های اورژانس در همین حدود است و مبالغ بالایی دریافت نمی‌کنند.»

 او در ادامه درباره ماجرای فیش‌های نجومی اورژانسی‌ها که در فضای مجازی منتشر شده است،اینطور توضیح داد:«این عمل یک بی اخلاقی بود. در ابتدا باید بگویم که امسال عید از بالاترین فرد در مرکز اورژانس تهران تا پایین‌ترین فرد همه همکاران اورژانس تهران بطور یکسان پاداش و عیدی دریافت کردند و طبیعی است که حقوق اسفندماه بیشتر از حقوق ماه‌های دیگر باشد.»

صالح طبری در پایان گفت:«آن فرد مذکور هم که فیش حقوقی اش خبر ساز ساز شد در حقیقت حقوقش ۱۲ میلیون است، اما یک سال هیچ رفاهی نگرفته و همچنین ۲ ماه اضافه کار نگرفته بود و حق مسکن طلب داشت و همه را یک جا گرفت. اگر فیش حقوقی ماه قبل را بررسی کنید متوجه صحت ماجرا می‌شوید. در فیش این فرد مبلغ معوقه درج شده  و همه چیز شفاف است.»

کد خبر 669704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • سهیل IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    21 14
    واقعا متاسفم. همه رو رها کردین فقط دیواری کوتاه تر از اورژانس پیدا نکردید. با این همه استرس کاری. خدا شاهده من هیچ رابطه استخدامی ندارم. بازنشسته آموزش و پرورش هستم.
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    19 3
    وقتی برخورد درست نمی شود نتیجه همین است . اگر کسی متوجه نشد که هیچ اگر متوجه شدند توجیه می کنیم نشد نهایتش عذرخواهی و تمام . نه اخراجی نه تغییر مسئوایتی و... . طرف امروز از زندان آزاد می شود نرسیده به خانه دزدی را شروع می کند ؛ متاسفانه هیچ برخورد متناسبی وجود ندارد . یه رمانی در چین برای یک دلار رشوه اعدام می کردند و نتیجه شد چین امروز . جدا ما کجا می رویم ؟
  • جواد IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    9 2
    چشم الان میرم فیش حقوقی ماه قبلش رو نگاه میکنم،کمی صبر گنید
  • AU ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    7 2
    اصل مشکل در فضای مجازی است اگه نبود این مشکلات نبود و اقایان راحت ادامه میدادند.
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    10 5
    آقای رئیس نمی شود به یک کارمند یکسال حق رفاهی و اولاد نداد و بعد یکجا پرداخت کرد این خلاف قانون هست. توجیه دیگری میکردی.
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    7 4
    کادر پزشکی که تو دوران کرونا همت کردند و از جونشون برای مملکت مایع گذاشتند حقشون بیشتر از اینهاست ... بالاترین حقوق هم باید متعلق به این قشر فداکار باید باشه اون رییس اداره ای که فیش حقوقیش ۳۳ میلیون شده چکار کرده که یک پرسنل پزشکی و کادر درمانی این حقوق رو نگیره درود بر شرف تمامی کادر پزشکی
  • ناشناس IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    12 1
    زحمت کشیدین فیش حقوق اورژانس رو منتشر کردین، لطف کنین فیش حقوق وزیر و نماینده مجلس رو هم چاپ کنید ممنون میشیم
  • مجتبی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    8 1
    بله. الحمدلله همیشه همه چی شفاف هست!!
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    9 3
    تکنسینهای اورژانس هر قدرم حقوق بگیرن در برابر کاری که میکنن و جان انسایی که نجات میدن ،ناچیز هست اما نجومی بگیران اونا نیستن کسانی که بدون هیچ تخصصی فقط با رانت و وصل بودن به اشخاصی پشت میزهای مدیریتی تکیه زدن اونا هستن که نجومی میگیرن
  • قدیر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    5 1
    هرچقدر هم به پرسنل زحمتکش اورژانس و کادر درمان بدهند از شیر مادر ونان پدر حلال تر هست.