مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
۰ نفر

نامه معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به جامعه مراکز پذیرایی کیش مبنی برجمع آوری و ممنوعیت فعالیت دی جی (موسیقی الکترونیک) حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ مورد بازتاب قرار گرفت.

منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرنگار همشهری کیش؛ نشستی در همین خصوص با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرمانده نیروی انتظامی، معاونت گردشگری، رییس اماکن، جامعه مراکز پذیرایی و اصحاب رسانه کیش برگزار گردید که به گفتگو و تبادل نظر پرداختن که به خروجی این نشست می شود بصورت خلاصه وار اشاره کرد؛

شیوه نامه جامعه مراکز پذیرایی و رستوران‌ها کاملا مشخص و به تایید تمامی رستوران دارهای کیش رسیده است و هیچ مجوزی برای برگزاری موسیقی الکترونیکی در رستورانهای کیش صادر نشده و این اتفاق خلاف قانون است و از میان ۴۰۰ رستوران کیش، کمتر از ۲۰ رستوران دی جی واجرای موسیقی الکترونیکی داشتن که ظرف مهلت مقرر جمع آوری می شود.

موسیقی در رستورانهای کیش طبق شیوه نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

تشکیل خانه موسیقی در کیش و کنترل اجرای موسیقی.

بعضی از رستورانها با اجرای موسیقی هزینه ورودی دریافت می کنند که این اقدام کاملا خلاف قانون است. کجای قانون به رستوران اجازه داده که مبلغی تحت عنوان ورودی دریافت کندغی تحت عنوان ورودی دریافت کند.

کد خبر 850614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • DE ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    قیمت کالاها اگر هم قیمت تهران نباشد گرانتر است مثلا منطقه آزاد تجاری است ! ضمنا سال های گذشته هم با جشنواره تابستانی و قرعه کشی هایی که با تقلب بر گذار کردند دیدیم چگونه سر مردم کلاه گذاشتند ........