پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

رییس اورژانس تهران گفت: در تهران با کمبود نیور مواجه هستیم و این شهر شرایط خاص خودش را دارد، هزینه زندگی در تهران بالا است و همچنین امکان افزایش حقوق را هم نداریم. به همین دلیل نمی‌شود توقع داشته باشیم از شهرهای دیگر نیروها به تهران بیایند.

اورژانس تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران با اشاره به اینکه ما در تهران با کمبود مواجه هستیم و چاره‌ای جز تربیت نیروی بومی نداریم گفت:« باید دانشگاه‌های تهران به کمک بیایند و نیروهای اورژانس را تربیت کنند. نیروی بومی دو حسن دارد یک اینکه کسی که در تهران زندگی کند شهر تهران را بهتر می‌شناسد و در مأموریت‌ها می‌تواند راحت تر و زودتر به مریض برسد و نکته دوم این است که زندگی در تهران را تجربه کرده و دیگر مشکلات زندگی در شهر جدید را ندارد.»

 طبری در ادامه گفت:« با این حال با مشکلی دیگری روبه رو هستیم اینکه تقریباً روزانه بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تماس مزاحم داریم. یعنی روزانه هزار نفر مزاحم اورژانس تهران می‌شوند. از این ۷۰۰ تماس اگر حساب کنیم یک درصد یعنی ۷ نفر به دلیل مزاحمت خدمات دریافت نکنند و جان خود را از دست بدهند فردای قیامت چه کسی باید پاسخگو باشد؟

کد خبر 669705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha