چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران به بازی پایانی پنجمین دوره مسابقات فوتبال غرب آسیا راه یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مرحله نیمه‌پایانی مسابقات فوتبال غرب آسیا عصر امروز (23 مرداد) با غلبه تیم ‌ایران بر سوریه آغاز شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه تختی تهران انجام گرفت تیم ملی فوتبال کشورمان توانست با دو گل تیم ملی فوتبال سوریه را شکست دهد و به دیدار پایانی بازیهای این دوره راه یابد.

گل‌های تیم فوتبال ایران در این مسابقه که به قضاوت عبدالله داور عمانی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد را کیانوش رحمتی در دقیقه 6 بازی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 52 هم غلامرضا رضایی با پاس زیبای میلاد می‌داودی به ثمر رساندند.

برای تیم فوتبال ایران مقابل سوریه وحید طالب‌لو - مجید غلام‌نژاد - هادی عقیلی - محسن بنگر - احمد آل نعمه - احسان حاج صفی - حسین کاظمی - ابراهیم صادقی - غلامرضا رضایی - کیانوش رحمتی و میلاد می‌داودی بازی کردند.

ضمن اینکه محمد‌رضا خلعتبری در نیمه دوم به جای حسین کاظمی وارد بازی شد و احسان
حاج صفی هم در اوایل نیمه دوم به علت آسیب دیدگی جای خود را به حسین ابراهیمی داد بهتر ین بازیکن میدان در این مسابقه هم میلاد می‌داودی معرفی شد و جایزه ویژ ه را دریافت کرد.

دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی این رقابت‌ها را امشب (23 مرداد) تیم‌های اردن و قطر برگزار می‌کنند، که تیم پیروز این دیدار برای کسب مقام قهرمانی برابر تیم ایران قرار خواهد گرفت.

مسابقه پایانی این رقابت‌ها قرار است ساعت 19 و 20 دقیقه پس فردا جمعه (23 مرداد) در حضور بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی تهران بر گزار شود.

کد خبر 60590

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز