سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال کشورمان سه‌شنبه ۸ مرداد در مسابقه افتتاحیه جام دیامون بال چین در برابر قهرمان المپیک آتن ۸۱ بر ۷۱ شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا در این دیدار تیم ملی ایران در کوارتر اول از قهرمان دوره قبل المپیک پیش افتاد و تنها به لطف ۱۳ امتیاز لوئیس اسکولا بود که این کوارتر با نتیجه ۲۴ بر ۲۴ به پایان رسید.

نیمه اول با نتیجه ۴۲ بر ۳۵ به سود آرژانتین به پایان رسید و در پایان کوارتر سوم اختلاف نتیجه به ده امتیاز رسید؛ ۶۲-۵۲ به سود آرژانتین.

در این بازی حدادی ۲۰ امتیاز و شش ریبایند انجام داد و بهترین بازیکن تیم ملی کشورمان بود. پس از او نیکخواه بهرامی با ۱۸ و جواد داوری با ۱۴ امتیاز بهترین بازیکنان تیم ایران بودند.

رایکو ترومن پس از پایان بازی گفت: این یک تیم جوان است. ما زمان بیشتری برای کامل شدن نیاز داریم. از این تیم انتظار نتایج درخشانی در المپیک ندارم. شاید یک ایران بهتر در المپیک ۲۰۱۲ لندن ببینید.

ایران فردا چهارشنبه در دومین دیدار خود به مصاف صربستان می‌رود. در دیگر گروه این مسابقات تیم‌های آنگولا، استرالیا و چین حضور دارند، امروز چین با آنگولا دیدار می‌کند و یک روز بعد استرالیا در برابر میزبان مسابقات قرار خواهد گرفت.

مسابقات جام دایاموند بال چین طی سه روز در شهر نانجینگ چین برگزار می‌شود که تیم ایران پس از این مسابقات رسما وارد دهکده بازی‌های المپیک می‌شود.

کد خبر 59380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز