همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی لیگ تابستانی NBA در برابر دالاس ماوریکز شکست خورد.

به گزارش ایسنا ملی‌پوشان کشورمان که خود را آماده شرکت در بازی‌های المپیک می‌کنند، در تورنمنت Rocky Mountain Revue حضور پیدا کرده‌اند که بامداد امروز یکشنبه 30 تیر در نخستین دیدار برابر دالاس ماوریکز با نتیجه 79 بر 62 شکست خوردند.

در این بازی که در سالت لیک سیتی برگزار شد در همان دقایق ابتدایی حامد حدادی 4 امتیاز برای تیم ملی کشورمان کسب کرد و پس از آن تیم ایران با نتیجه 6 بر صفر از حریف خود پیشی گرفت و هواداران ایرانی حاضر را به وجد آورد. ماریو الی سرمربی دالاس که شرایط را بحرانی می دید مجبور به تقاضای زمان استراحت شد و در نهایت کوارتر نخست با نتیجه 20 بر 18 به سود ایران به پایان رسید.

در حالی که کوارتر دوم با سکوت حاضرین همراه شد تیم دالاس با دفاعی متعادل و ارائه یک بازی هجومی کار را آغاز کرد. شش دقیقه مانده به پایان این کوارتر دالاس با نتیجه 31 بر 25 از تیم ملی کشورمان پیش افتاد. سپس آیرون مایلز یکی از بهترین های دالاس به بازی آمد و 12 امتیاز برای تیمش کسب کرد تا در نهایت کوارتر دوم با اختلاف یازده امتیاز به سود دالاس به پایان برسد.

جرالد گرین دیگر ستاره دالاس 10 امتیاز برای تیم آمریکایی کسب کرد. حامد حدادی در پایان نیمه نخست 13 امتیاز برای ایران به دست آورد. وی همچنین دو شوت بلاک شده، 1 پاس گل و 9 ریباند داشت.

نیمه دوم با شعارها، پرچم های به اهتزاز درآمده و تشویق های بی امان توسط هواداران ایرانی آغاز شد اما با وجود همه اینها تیم ملی کشورمان قادر به پیشی گرفتن از حریف نبود و کوارتر سوم با درخشش داریل واتکینز، جوان اسمیت و آیرون مایلز برای دالاس همراه شد. در این کوارتر تیم دالاس حمله های رعد آسایی را از خود به نمایش گذاشت و کوارتر را با نتیجه 25 بر 8 به سود خود به پایان برد.

علی رغم نتیجه بدست آمده در کوارتر سوم، هواداران ایرانی بازهم با شوق و اشتیاق به تشویق هموطنان خود پرداختند. در کوارتر چهارم و پایانی حامد سهراب نژاد 2 دقیقه مانده به پایان با یک پرتاب سه امتیازی فریاد ایران، ایران تماشاگران را به صدا در آورد و این کوارتر با نتیجه 21 بر 10 به سود ایران به پایان رسید. این بازی در پایان با نتیجه 79 بر62 به سود دالاس ماوریکز پایان یافت.

محمد صمد نیکخواه بهرامی با کسب 16 امتیاز و 1 پاس گل و حامد حدادی با کسب 19 امتیاز، 2 پاس گل و 16 ریباند بهترین بازیکنان تیم ایران در این دیدار بودند.

در مقابل، جرالد گرین با کسب 15 امتیاز و یک پاس گل بهترین بازیکن رقیب آمریکایی کشورمان بود. پس از وی، آیرون مایلز با 12 امتیاز، 1 توپ ربایی و 6 پاس گل و رایشوان تری با کسب 11 امتیاز بهترین های "دالاس ماوریکز" بودند.

در این دیدا محمد صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، حامد آفاق، امیر امینی، اصغر کاردوست، ایمان زندی، جواد داوری، حامد سهراب نژاد، سعید داورپناه فرد و آرن داوودی چگانی یازده بازیکنی بودند که برای تیم ملی ایران به میدان رفتند.

موسی نبی پور، محمدرضا اکبری، مهدی کامرانی، هومن رضایی و جابر روزبهانی بازیکنی بودند که بنا به تصمیم "ترومن" سرمربی تیم ملی کشورمان در این دیدار حضور پیدا نکردند.

این بازی در سالن سالت لیک سیتی برگزار شد و تعداد حاضرین در آن به طور دقیق مشخص نشده است.

تیم ملی کشورمان شنبه هم در یک دیدار تدارکاتی به میدان رفت که نتیجه این دیدار را هم واگذار کرد.[در همین رابطه]

کد خبر 58415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز