جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران روز پنجشنبه 22 فروردین در اولین نشست فصلی مدیران شهرداری، از تهران به عنوان شهری الگو نام برد.

به گزارش سما، مهندس چمران که در اولین نشست فصلی مدیران شهرداری در سالن همایش‌های برج میلاد حضور یافته بود گفت: به همان میزان که شهر تهران الگویی برای سایر شهرها است و دیگران از تجربیات آن در اداره شهر استفاده می‌کنند حساسیت‌ها هم روی آن زیاد است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهرداری تهران اتفاقات خوبی در سال گذشته افتاد و خوشبختانه امسال شورا و شهرداری با هم هماهنگ کار کردند و زحمات بسیاری در بحث شفاف‌سازی مسائل مالی کشیده شد و این شفاف‌سازی به نفع همه است و من به خاطر این شفاف‌سازی‌ها که با حمایت آقای قالیباف انجام می‌شود از ایشان تشکر می‌کنم.

چمران با اشاره به تعامل بین شورای شهر وشهرداری تهران، گفت: ما با تصویب بودجه شهرداری در پایان سال گذشته تلاش کردیم شهرداری ماه آغازین سال را که یکی از زمان‌های خوب برای فعالیت‌های عمرانی است از دست ندهد.

وی تهیه طرح جامع شهر تهران را یکی از فعالیت‌های مهم شهرداری در سال گذشته دانست و گفت: بعد از سال 1349 دیگر چنین طرحی جامع و تفصیلی برای تهران نگاشته نشده بود و ما در 30 جلسه شورای شهر و20 جلسه شورای عالی استان ها این طرح را بررسی کردیم و امسال به طور جدی در شهر تهران به اجرا گذاشته می‌شود.

به گفته چمران معضلاتی مانند آلودگی محیط زیست و ترافیک وسایر مشکلات شهری به دلیل نبود برنامه راهبردی وطرح تفصیلی در این سال‌هاست.

کد خبر 48358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز