چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

فرهاد عشوندی: شروع بازی با الاتحاد برای سپاهان کابوس بار بود. جمعیت ورزشگاه را پر نکرده بودند.

محمود کریمی هم به بازی نرسید. بازی درحالی شروع شد که تا شب قبل از بازی حتی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌‌خواستند اجازه پخش تلویزیونی مسابقه را بدهند چون سیمای ایران چون همیشه می خواست بازی‌ها را رایگان پخش کند اما فدراسیون آسیا حق پخش بازی‌ها را فروخته بود،

کشمکش میان دو طرف باعث شد تا سرانجام سیمای ایران مجبور به پرداخت 150 هزار دلار برای پخش بازی شود.

درست پیش از شروع بازی و روی سکوهای جایگاه مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری از کنار گذاشته شدن کاپیتان کیا برای بازی تیم ملی مقابل کویت خبر داد و بعد پیش روی منصور ابراهیم‌زاده نشست تا اخراج مربی موقت از کادر فنی تیم ملی را از دل این مربی اصفهانی در آورد.

بازی که شروع شد، بازی میزبان صلابت سال قبل را نداشت. 19 دقیقه از بازی گذشته بود که پاس اشتباه کاظمی زیر پای یار ونزوئلایی الاتحاد سوریه افتاد و این یار هم با کنار زدن عقیلی و بنگر، توسط دفاع شمالی سپاهان سرنگون شد.

خطایی که جریمه‌اش از سوی داور استرالیایی یک کارت قرمز بود. ضربه کاشته را هم مرکاو گومز ونزودلایی به تور دروازه محمدی چسباند تا شوکی تلخ در همان شروع بازی به سپاهان وارد شود.

جبران گل خورده با یک یار کمتر، کاری شوار بود که آنها باید پیش چشم تماشاگران خودی انجام می دادند. اتفاقی که سه بار در دقایق شروع نیمه دوم، دو یار عراقی سپاهان می توانستند به انجام برسانندش اما...

دقایق از پی هم می گذشتند. سوری‌ها که تماشاگرشان روی سکوها از اتحاد میان دو کشور می‌گفتند و پایکوبی می‌کردند، مدام روی زمین می افتادند و از همان دقیقه 20 سعی در حفظ نتیجه داشتند.

اتفاقی که خشم هواداران سپاهان را به همراه داشت. با این وجود، آنها داشتند به آنچه می خواستند می رسیدند. سه امتیاز شیرین خارج از خانه برابر برترین تیم آسیا!

بازی که به دقیقه 87 رسید شلیک مرگ هم بر پیکره سپاهان شلیک شد. فرار زیبای شماره 10 الاتحاد از نیمه زمین خودی تا محوطه جریمه سپاهان و شلیک او، معنایش این بود: دو بر صفر به سود الاتحاد.

همشهری امارات

کد خبر 46375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز