همشهری آنلاین: باشگاه فولاد مبارکه اصفهان با انتقال میزبانی این باشگاه در جام باشگاه‌های آسیا به ورزشگاه آزادی مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا مدیرعامل این باشگاه درباره درخواست AFC مبنی بر انتقال میزبانی سپاهان از ورزشگاه فولاد شهر به ورزشگاه آزادی اظهار کرد: امروز(یکشنبه 4 فروردین) از طریق فدراسیون فوتبال ایران مکاتباتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام دادیم و به AFC اعلام کردیم که تا به حال چهار دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شده. ضمن آنکه ایجاد بخشی از امکاناتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

ساکت افزود: به کنفدراسیون اعلام کردیم که اضافه شدن بخش‌هایی مانند سالن کنفرانس مطبوعاتی، Mixed zone و صندلی دار شدن جایگاه تماشاگران جز وظایف باشگاه نیست و در همه جای دنیا دولت‌ها چنین امکاناتی را در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهند. هر چند که از آماده نشدن چنین بخش‌هایی در ورزشگاه متاسفیم اما اعتقاد داریم که نماینده‌ای که از سوی‌ AFC به ایران آمده کمی اغراق کرده و بر اساس همین اعتقاد از کنفدراسیون خواستیم که نماینده دیگری را برای بازدید از ورزشگاه فولاد شهر به اصفهان بفرستد.

وی در پایان گفت: تا زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه ما را نداده بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا همچنان در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 47033

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز