همشهری آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران به بصیرت مردم در نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: مردم بعد از انتخابات به صحنه آمدند و نور عاشورا باعث شد تا مردم با بصیرت مسیر صحیح را انتخاب کنند.

محمد رضا نقدی

به گزارش ایرنا، سردار محمد رضا نقدی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در حسینیه اعظم زنجان با تبریک روزماندگار و یوم الله 9 دی افزود: همه روزها روز خداست و از فلسفه های فرستادن پیامبران یادآوری روزهای خداست، اما در روزهایی قدرت الهی آنچنان متجلی می شود که دوست و دشمن نمی تواند قدرت آن را انکار کند که 9 دی حماسه ساز از این روزها محسوب می شود.

وی یادآورشد: برخی می خواهند، حوادث و فتنه 88 را در حد یک دعوای انتخاباتی و اختلاف بر سر آرا تنزل دهند، اما واقعیت چنین نیست و باید عمق و عقبه مساله دیده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: ممکن است شعاری که داده می شود درباره اختلاف های انتخاباتی و تقلب باشد اما بصیرت، توانایی تحلیل، ماهیت اصلی وقایع و دیدن نه سطح حوادث، بلکه عمق آن است.

وی افزود: خون امام حسین(ع) نور بصیرت را در دل ملت تاباند و با عشق به اباعبدالله الحسین(ع) غیرت و همیت را راهی میدان و ضربه نهایی را به فتنه گران 88 وارد کرد.

سردار نقدی ادامه داد: باید بصیرت را از امام راحل آموخت زمانی که پرچم مبارزه علیه استبداد ستمشاهی را برداشت عمق جبهه را دید و در سخنان خرداد سال های 42 و 43 همه تیرهای اصلی بنیانگذار انقلاب اسلامی به سمت آمریکا و اسرائیل نشانه رفت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: وقتی انقلاب پیروز شد و اشرار در شرق و غرب کشور به جان مردم افتادند، امام راحل آنان را تروریست ها و منافقان آمریکایی معرفی می کردند چرا که عمق مساله را دیده بودند.

سردار نقدی ادامه داد: منافقانی که قبل از انقلاب، آمریکایی ها را ترور می کردند آنها به غرب پناه برده و در کنگره این کشور بیانیه‌های مشترک می دهند، چند سال بعد مردم متوجه می شوند ترور کنندگان آمریکایی هستند.

وی افزود: روز اول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران قبل از حمله جنگنده های رژیم بعثی و بعد از حمله، امام راحل صدام را صدام آمریکایی عنوان کردند که صدام به دستور آمریکا به ایران اسلامی حمله کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: به ظاهر رژیم بعثی عراق هیچ ارتباطی در این زمان با آمریکا نداشت و این رژیم در لیست تحریمی های آمریکا قرار داشت که پس از چند ماه که صدام احساس تنگی و فشار در جبهه کرد و ازشکست ترس داشت برای آشکار کردن حمایت آمریکا از رژیم خود اصل قضیه شروع جنگ را اعلام می کند که بنا به درخواست آمریکا به ایران حمله کرده و از لیست تحریم خارج و سلاح و مواد شیمایی دریافت می‌کند.

کد خبر 357098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha