جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب سارقانی هستند که نیمه‌های شب با تخریب درِ فروشگاه لوازم صوتی - تصویری چندین دستگاه تلویزیون از آنجا سرقت کرده‌اند. چندی قبل مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از دستبرد به مغازه‌اش خبر داد.

سرقت

او كه فروشنده لوازم صوتي - تصويري است گفت: شب گذشته فروشگاهم را در دوراهي قلهك تعطيل كردم اما امروز صبح (روزحادثه) يكي از همكارانم تماس گرفت و گفت كركره مغازه‌ام تخريب و به مغازه‌ام دستبرد زده شد. وقتي با عجله خودم را به آنجا رساندم ديدم چندين دستگاه تلويزيون LCD، LED و سيستم سينما خانواده سرقت شده است.

به‌دنبال اين حادثه دستگيري سارقان در دستور كار كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي قرار گرفت. وقتي مأموران به محل وقوع سرقت رفتند متوجه شدند آنجا فاقد سيستم ضد‌سرقت و دوربين مداربسته است. اما در مجاورت آنجا چند فروشگاه قرار داشت كه مجهز به دوربين‌هاي مداربسته بود. اين دوربين‌ها لحظه سرقت تلويزيون‌ها راثبت كرده بود و همين موضوع نخستين سرنخ را در اختيار مأموران گذاشت. بازبيني تصاوير نشان مي‌داد سرنشينان يك دستگاه پژو پارس مشكي ساعت2:45 بامداد پس از تخريب قفل كركره و شيشه فروشگاه بدون هيچ‌گونه نگراني وارد آنجا شدند و نقشه‌شان را عملي كردند.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، با انتشار جزئيات اين پرونده از صدور مجوز انتشار تصوير بدون پوشش متهمان خبر داد و از شهرونداني كه موفق به شناسايي تصاوير آنها شده يا اطلاعاتي از آنها در اختيار دارند درخواست كرد از طريق شماره تلفن 21865633 با پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ تماس بگيرند.

کد خبر 313643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha