چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

دختر جوان به‌عنوان مشتری وارد آرایشگاه‌های زنانه در مشهد می‌شد تا مقدمات را برای سرقت همدستش فراهم کند.

حوادث

پس از هر سرقت او نقش شاكي را بازي مي‌كرد تا كسي به وي شك نكند.تحقيقات براي دستگيري اين دختر و پسر سارق از سه‌شنبه هفته گذشته با شكايت مدير آرايشگاه زنانه در مشهد شروع شد.اين زن به مأموران گفت: ساعتي قبل داخل آرايشگاه بوديم كه پسري وارد شد. معمولا مشتريان من پس از ورود به سالن در را مي‌بندند اما نمي‌دانم چه‌كسي فراموش كرده بود در را پشت‌سرش ببندد. همين باعث شد كه پسر جوان به‌صورت ناگهاني وارد شود. همه وحشت كرده بودند و پسرجوان با تهديد چاقو پول و طلاهاي كاركنان و مشتريان را سرقت كرد. پس از آن به سراغ من آمد و خواست در صندوق را بازكنم. من هم از ترسم مجبور شدم هرچه پول داخل صندوق بود را تحويل او بدهم و او پس از سرقت فرار كرد.

  • سرقت‌هاي سريالي

با اين شكايت، تيمي از پايگاه شمال پليس آگاهي مشهد با دستور سرهنگ حسين بيدمشكي، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي، تحقيقات براي دستگيري سارق فراري را شروع كردند. هنوز ردي از سارق به‌دست نيامده بود كه 2شكايت مشابه ديگر پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت.

  • ردپاي يك دختر جوان

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه جوان سارق به‌صورت سريالي دست به سرقت از آرايشگاه‌هاي زنانه مي‌زند. اين در حالي بود كه به‌نظر مي‌رسيد يك زن در همه اين سرقت‌ها همدست او بوده و در آرايشگاه را براي ورود او باز مي‌‌گذاشته است. كارآگاهان به بازبيني تصاوير دوربين مداربسته پرداختند و ردپاي دختر جواني را در هرسه سرقت به‌دست آوردند. مخفيگاه اين دختر جوان شناسايي شد و صبح سه‌شنبه درست يك هفته پس از نخستين سرقت، وي دستگير شد.

دختر جوان وقتي مدارك و شواهد را عليه خود ديد لب به اعتراف گشود و به سرقت‌هاي سريالي اعتراف كرد. او گفت: مدتي قبل با پسر جواني به نام نيما به‌صورت اتفاقي آشنا شدم. پس از آن با يكديگر نقشه كشيديم تا از آرايشگاه‌هاي زنانه سرقت كنيم. من به‌عنوان مشتري وارد آرايشگاه‌ها مي‌شدم و پشت سر خود در را باز مي‌گذاشتم تا نيما به‌راحتي وارد سالن شود. او با تهديد پول‌هاي همه ازجمله من را مي‌دزديد و من هم براي اينكه كسي شك نكند، نقش شاكي را بازي مي‌كردم. پس از آن مخفيانه، بي‌آنكه كسي متوجه شود آنجا را ترك و فرار مي‌‌كردم.

همين اعترف كافي بود تا كارآگاهان نيما را شناسايي و او را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كنند. پسر سارق در بازجويي‌ها اقرار كرد كه پس از سرقت هرچه پول و طلا نصيبشان مي‌شد را با هم‌دستش تقسيم مي‌كردند.سرتيپ دوم بهمن اميري مقدم فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي در اين خصوص گفت: اين دختر و پسر جوان در بازجويي‌ها به سرقت از 3آرايشگاه زنانه اقرار كردند. با اين حال تحقيقات از آنها براي كشف جرايم احتمالي ديگر ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 312715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha