گروه اقتصادی: امسال طرح ضیافت و نمایشگاه پاییزه با مسئولیت کامل اصناف و به طور همزمان برگزار می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی با بیان این که طرح‌های ‌مذکور بدون یارانه تنظیم بازار اجرا می‌شود، در زمینه برنامه‌های وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار مایحتاج عمومی‌شهروندان در ماه رمضان، گفت: در سال جاری برای تنظیم بازار ماه رمضان که با آغاز سال تحصیلی جدید نیز همراه است، طرح ضیافت و نمایشگاه پاییزه به طور همزمان و در قالب فروش‌های فوق‌العاده و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم برگزار می‌شود.

محمد صادق مفتح در مورد چگونگی اجرای طرح ضیافت در سال جاری توضیحی نداد ولی گفت: طرح تنظیم بازار ماه رمضان هنوز تکمیل نشده و همچنان در دست بررسی است. البته واگذاری همه مراحل برنامه‌ریزی و اجرای طرح ضیافت و نمایشگاه پاییزه به اصناف، همانند تنظیم بازار شب عید قطعی است.

وی، افزود: امسال طرح ضیافت به شکل گسترده و همراه با نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و با حضور کارخانه‌ها و تولیدکنندگان صنعتی اجرا می‌شود و این طرح تنها ویژه استان‌ها نخواهد بود.

معاون وزیر بازرگانی در زمینه این که آیا وزارت بازرگانی برای حمایت از تنظیم بازار و اجرای طرح ضیافت از سوی اصناف یارانه‌ای اختصاص داده است، گفت: برای اجرای طرح ضیافت بودجه خاصی در نظر گرفته نشده و دولت قصد پرداخت یارانه ندارد، چرا که همه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها از سوی اصناف انجام می‌شود.

کد خبر 27905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز