همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی از پنجمین بازار فیلم اسلامی که در سالن همایش‌های صداوسیما در حال برگزاری است، بازدید کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان پیش از آغاز افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی، از پنجمین بازار فیلم اسلامی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، 113 مؤسسه تولیدی و شبکه تلویزیونی محصولات و دستاوردهای خود را در این مؤسسه در قالب مستند، فیلمسازی، کودک، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی عرضه کرده‌اند.

300 شبکه رادیویی و تلویزیونی و مؤسسه‌های تولیدی از 220 عضو مجمع رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی از 36 کشور جهان در این اجلاس حضور دارند.

به گزارش ایسنا، شعار هفتمین اجلاس مجمع رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی، «رسانه‌های بیداری، صدای مقاومت و رویارویی با فتنه مذهبی» است.

این اجلاس از چهارم تا ششم خرداد در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود و همزمان با آن، پنجمین بازار فیلم اسلامی و چهارمین نمایشگاه فناوری رسانه‌ نیز در حال برگزاری است.

در این مراسم، از طریق ارتباط زنده با شبکه‌های تلویزیونی از کشورهای لبنان، عراق، سوریه و فلسطین، نوری المالکی نخست‌وزیر عراق، اسماعیل هنیه نخست‌وزیر دولت حماس، رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان نیز سخنرانی خواهند کرد.

 

 

کد خبر 260533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز