سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمد رضا تابش به مدت 4 سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری ایران انتخاب شد.

به گزارش سایت فدراسیون سوارکاری رییس فدراسیون سوارکاری پس از برگزاری انتخابات مجمع این فدراسیون، در سمت خود ابقا شد.   

در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری که با حضور نه کاندیدا انجام شد، محمدرضا تابش، رییس فعلی این فدراسیون برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

در این انتخابات که با حضور 44 عضو مجمع برگزار شد، محمدرضا تابش از 44 رای ماخوذه 38 رای، حسین رمضانی 4 رای و مرتضی فرجی 1 رای را کسب کردند. از میان تمام آرا، یک رای نیز ممتنع بود.

سعید خدادادی، خلیلی، کبورانی سه کاندیدای دیگر بودند که پیش از شروع رای گیری انصراف دادند. مرادیان به نفع تابش کنار کشید. مسعود غربی، سهیل یوسفی‌نیا و ناصر ابن نصیر سه کاندیدای دیگر این مجمع بودند که هیچ رایی را کسب نکردند.

ریاست این مجمع بر عهده‌ی کیومرث هاشمی، معاون سازمان تربیت بدنی بود و علی کفاشیان دبیر کل کمیته‌ی ملی المپیک نیز به عنوان نماینده‌ی این سازمان در مجمع حضور داشت.

از میان 44 عضو مجمع 4 نفر حضور نداشتند که رای خود را به هاشمی رییس مجمع داده بودند.

 هاشمی در این جلسه در مورد رای این چهار نفر گفت: این اعضا بنا به دلایلی که اعلام کرده بودند، نمی‌توانستند در این مجمع حضور یابند اما، رای خود را به من گفته‌اند و من نیز بر اساس تبصره‌ی 4 انتخابات ریاست فدراسیون‌ها به صورت محرمانه با حضور بازرس و مدیر حراست سازمان تربیت بدنی این رای را به صندوق رای‌گیری می‌ریزم.

کد خبر 20931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز