همشهری آنلاین: سخنگوی جبهه صدای ملت از اضافه شدن نام دکتر امیدوار رضایی نماینده فعلی مسجد سلیمان به فهرست ارائه شده از سوی این تشکل خبر داد.

حمیدرضا کاتوزیان با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش از این نیز نام دکتر امیدوار رضایی در فهرست صدای ملت بود اما به دلیل اینکه وی قصد داشت این دوره هم از حوزه انتخابیه مسجد سلیمان در انتخابات مجلس شرکت کند، در فهرست نهایی ارائه شده نام وی حذف شد.

وی ادامه داد: پس از درخواست رضایی برای تغییر حوزه انتخابیه، بنا به دلایلی مراجع مربطه با این درخواست مخالفت کردند و بر این اساس وی همچنان از حوزه انتخابیه تهران در این دوره از انتخابات شرکت خواهد کرد.

سخنگوی صدای ملت به مهر خاطرنشان کرد: بنابراین فهرست صدای ملت در این دوره از انتخابات با افزودن نام دکتر رضایی 17 نفره است.

 علی مطهری، دکتر علی عباسپور تهرانی فرد، حمیدرضا کاتوزیان، حسن غفوری فرد، مهندس مصطفی رضا حسینی قطب آبادی، حجت الاسلام سید ابولحسن نواب، حجت الاسلام علی عسگری، سید حسین هاشمی، علیرضا محجوب، حسین شیخ الاسلام، حسن زمانی، حجت الاسلام سید محمود ابوالمعالی، سهیلا جلودار زاده، ایراندخت فیاض، علیرضا دهقان، اکبر ولی زاده و امیدوار رضایی 17 کاندیدای معرفی شده از سوی "صدای ملت" هستند.

کد خبر 161894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز