دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس با کسب نتیجه مساوی در مقابل استقلال، قهرمان نخستین دوره جام ولایت شد.

فوتبال دربی

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از معدود دربی‌های کم رمق پایتخت، دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم رفتند که حدود 10 هزار نفر این بازی را از نزدیک به نظاره نشستند.

more آشنایی با تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلال

دو تیم که تا حدودی آرامش نسبی داشتند، بازی را روان شروع کردند اما سهم پرسپولیس در 20 دقیقه نخست بازی بیش از استقلال بود به گونه‌ای که در دقیقه 6 بازی  هادی نوروزی گل برتری سرخ‌پوشان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بعد از این گل پرسپولیسی‌ها سه بار موقعیت خطرناک گل خلق کردند اما هیچ کدام به ثمر نرسید تا اینکه در دقیقه  32 آرش برهانی که تا آن زمان کار موثری انجام نداده بود با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از این گل استقلالی‌ها به خود آمدند و بازی به تعادل رسید.

اطلاعات جامع در خصوص فوتبال

نیمه دوم با برتری نسبی پرسولیس آغاز شد تا اینکه در دقیقه 47 بار دیگر  نوروزی گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. بعد از آن استقلالی‌ها به خود آمدند. استقلال که در این نیمه دو موقعیت بسیار خطرناک خلق کرده بود در دقیقه روی سانتر فریدون زندی و اشتباه فاحش میثاق معمارزاده در جای‌گیری توسط حنیف عمران‌زاده به گل تساوی رسید.

بعد از این گل بار دیگر بازی در وضعیت تعادل پی‌گیری شد تا اینکه 11دقیقه قبل از پایان بازی علیرضا محمد بازیکن پرسپولیس بعد از خطای هند دومین کارت خود را گرفت و از بازی اخراج شد. استقلالی‌ها از این اتفاق نتوانستد استفاده کنند تا اینکه با اتمام بازی، پرسپولیس با کسب 4 امتیاز قهرمان نخستین دوره جام ولایت شد.

کد خبر 150533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز