همشهری آنلاین: محمد نصرتی در نامه‌ای از مردم ایران خواست به خاطر سابقه بی‌حاشیه‌اش در طول سال‌های فعالیت ورزشی او را مورد لطف و بخشش قرار دهند.

محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همزمان با عید قربان با ارسال نامه‌ای از مردم و جامعه فوتبال تقاضا کرد که او را مورد بخشش خود قرار دهند.

متن این نامه که در ایسنا منتشر شده به این شرح است: از اینکه می‌بینم متعاقب یک دهه تلاش و فعالیت صادقانه در فوتبال کشور همراه دیگر اعضای جامعه فوتبالی بر اثر یک اتفاق، که هیچ گونه پیش‌زمینه و قصد قبلی در آن نبود و صرفا بر اثر حرکت غیرارادی صورت پذیرفته است موجبات کدورت و ناراحتی شما را فراهم نمو‌ده‌ام از همه شما پوزش خواسته و به امید بزرگواری شما و به پاس سابقه بی‌حاشیه در این سال‌های فعالیت ورزشی درخواست دارم اینجانب را مورد لطف و بخشش قرار دهید تا بتوانم همانند گذشته در کنارتان برای تعالی و شکوفایی فوتبال کشورم کوشش مضاعف نموده و سعی نمایم همچون گذشته همان گونه باشم که از یک بازیکن ملی‌پوش انتظار می‌رود.

خدایی که بیناترین و شنواترین است می‌داند رفتاری که من مرتکب شدم آگاهانه و ارادی نبوده است. وضعیت 5 ماه اخیر تیم ما را ببینید و فشارهای روانی حاکم بر ذهن‌مان را. در این شرایط گل زدن و بردن برای ما فراتر از یک اتفاق معمولی است و موجب بی‌اختیاری ذهنی و رفتاری شده و شوک روانی را پدید آورده است. اما این هم موجب نمی‌شود تا شرمساری خویش را از مدیران باشگاه، پیشکسوتان، طرفداران فرهیخته پرسپولیس و جامعه فوتبال به خاطر وقوع این حرکت غیر ارادی اعلام نکنم.

همچنین از اینکه ترویج دهندگان منکر صورت پذیرفته از این اتفاق به عنوان حربه‌ای علیه فرهنگ کشورم یا فوتبال و بازیکنان آن سوء استفاده کردند، اظهار تاسف می‌نمایم و در نهایت در روز عید سعید قربان از محضر خداوند بزرگ، طلب استمداد می‌کنم.

کد خبر 150511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز