همشهری آنلاین : وزیر علوم در پی شهادت داریوش رضایی‌نژاد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر گفت: هر کاری که دستگاه‌های امنیتی در راستای کمک به امنیت دانشمندان، دانشجویان و دانشگاهیان کشورمان از وزارت علوم بخواهند انجام می دهیم.

کامران دانشجو در گفتگو با خبرگزاری مهر در حاشیه مراسم هفتمین روز شهادت داریوش رضایی‌نژاد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر در پاسخ به اینکه تحلیل‌تان درباره اینکه سطح ترور نخبگان کشورمان به دانشجوی کارشناسی ارشد رسیده است چیست، گفت: این زبونی دشمن و زبونی صهیونیسم و مجموعه طاغوت است که از گسترش علم در جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند. اما دانشجویان و دانشگاهیان کشورمان به هر حال کار خود را می کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: خون این شهدا با تلاش بیشتر دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان کشورمان حتماً باعث تعالی بیشتر جامعه اسلامی و بشریت می شود.

کامران دانشجو در باره نتیجه تحقیقات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درباره ترور شهید رضایی نژاد  گفت: نتیجه تحقیقات را باید از خود مراجع مربوطه امنیتی بپرسید.

وزیر علوم در پاسخ به اینکه تدابیر برای حفاظت و تامین امنیت بیشتر برای نخبگان علمی و دانشمندان کشورمان به کجا رسیده است گفت: وزارت علوم مسئولیت دارد که دانشگاه‌ها بتوانند علم، تولید علم، پژوهش و تحقیقات را در حوزه کاربرد هدایت کنند اما هر کاری که دستگاه‌های امنیتی در راستای کمک به امنیت دانشمندان، دانشجویان و دانشگاهیان کشورمان از وزارت علوم بخواهند انجام می دهیم.

کد خبر 141797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز