همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره راهبرد بسیج در انتخابات آینده گفت: راهبرد بسیج در انتخابات آینده بصیرت بخشی به مردم است به گونه‌ای که خودشان بتوانند گزینه اصلح را انتخاب کنند؛ بدون این‌که نیاز باشد مصادیق را به آن‌ها معرفی کنیم.

naghdi

سردار محمدرضا نقدی در جمع کارکنان سپاه نینوا استان گلستان با بیان این‌که ولی فقیه عصاره فضائل ملت است، تصریح کرد: کسانی که از ولی فقیه جلو می‌زنند، زودتر به مقصد نمی‌رسند بلکه در دریای گمراهی غرق می‌شوند و کسانی که از این سفینه نجات جا می‌مانند هرگز به مقصد نمی‌رسند.

به گزارش ایسنا؛ وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با پاسداران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار پربرکت، به صراحت سه انتظار خود از پاسداران را مطرح کردند که دو خواسته ایشان پرهیز از دامن زدن به اختلافات و رسیدگی به خانواده‌های شهدا و خواسته دیگرشان لزوم حرکت و حضور پرشور پاسداران در عرصه‌های گوناگون اجتماعی بود.

نقدی ادامه داد: هنگامی که فرمانده سپاه بحث تدوین شایستگی‌های پاسداری را مطرح کرد، رهبر انقلاب ضمن تایید این کار و صحه گذاشتن بر لزوم خودسازی و حرکت درونی پاسداران، بر اهمیت حرکت بیرونی و حضور در صحنه پاسداران تاکید کردند. منظور رهبر انقلاب از طرح این موضوع، لزوم حضور پاسداران در جامعه و جهد و تلاش در صحنه‌های گوناگون است که یکی از مهمترین مصادیق آن حضور فعال‌تر پاسداران در برنامه‌های بسیج است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان، با اشاره به طرح حلقه‌های صالحین خاطرنشان کرد: اگر کار تربیتی حلقه‌های صالحین به صورت تشکیلاتی و منسجم انجام بگیرد، ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان بهتر منتقل می‌شود و شاهد تحولی عظیم در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

 

کد خبر 140593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز