چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تجمع 250 هزار نفری بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در پنج استان کشور برگزار می‌شود.

بسیج

به گزارش واحد مرکزی خبر سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در حاشیه همایش بسیج و اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران افزود: این تجمع با نام رزمایش بزرگ فداییان انقلاب جهانی اسلام در حمایت از موج بیداری اسلامی و مظلومان آمریکا و اروپا و جنبش وال استریت و در پاسخ به شیطنت های استکبار جهانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این رزمایش با حضور اعضای گردان‌های رزمی بسیج و از 29 آبان در شهر مقدس مشهد آغاز می‌شود و 30 آبان با تجمع بسیجیان غرب کشور در ارومیه و 3 آذر با تجمع بسیجیان در کرمان ادامه می‌یابد.

سردار نقدی ادامه داد: تجمع بزرگ بسیجیان در تهران بزرگ نیز 4 آذر و در مقابل لانه جاسوسی آمریکا و ششم آذر نیز در بوشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: این رزمایش پیامی در حمایت از همه مستضعفان و همچنین پیامی برای مستکبران است و نشان می‌دهد که ملت ایران بیدار است و اجازه نمی‌دهد فکر تجاوز به ذهن کسی خطور کند.

سردار نقدی در ادامه درباره آثار تعامل بسیج و رسانه‌ها گفت: امروز جبهه اصلی جنگ ما با استکبار جنگ رسانه است، ارتش آنها کاملا شکست خورده و اقتصادشان نیز دچار ورشکستگی شده است بنابراین فقط به رسانه و تبلیغات تکیه دارند.

وی افزود: آمریکا امروز ضعیف ترین دوره تاریخی خود را طی می‌کند و حتی قدرت دفاع از خود را نیز ندارد بنابراین با توان رسانه‌ای خود تلاش می‌کند کارهای بزرگ ملت‌های مقاوم همچون ایران را کوچک نشان دهد.

سردار نقدی اضافه کرد: آنها به مسائل جزئی که در کشورهای مستقل پیش می‌آید شاخ و برگ می‌دهند، مسائل حقوق بشری و انسانی را مطرح می‌کنند و چهره ناموجهی از کشورهای انقلابی نشان می‌دهند.

وی گفت: در مقابل، آنها به دنیایی پر از جنایت، ظلم، آدمکشی، آدم ربایی و سرکوب جنبش‌های آزادیبخش با استفاده از ابزار رسانه‌ای جنبه آزادی خواهانه می‌دهند.

سردار نقدی با بیان این که ما باید در این جنگ برتری خود را نشان دهیم افزود: این یک نبرد سرنوشت ساز است و اگر تکلیف این جبهه روشن شود می‌توان گفت که تکلیف استکبار روشن شده است.

کد خبر 151332
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز