گروه حوادث: زن و شوهر سابقه‌دار تبحر خاصی در سرقت داشتند. یکی از آنها دزد لوازم داخل خودرو بود و دیگری با فریب دختربچه‌ها، دست به سرقت طلاهایشان می‌زد.

متهمان

اواخر خرداد امسال، ماموران پلیس پایتخت در جریان فعالیت مجرمانه زن و شوهری در جنوب شرق تهران قرار گرفتند و با زیرنظر گرفتن آنها متوجه شدند که مرد 40 ساله یک دزد سابقه‌دار است و همسرش نیز به مواد‌مخدر اعتیاد دارد. وقتی معلوم شد که متهمان در خانه‌شان مقداری لوازم مسروقه نگهداری می‌کنند، ماموران وارد آنجا شدند و در جریان بازرسی‌ها با تعداد زیادی لوازم داخل خودرو و مدارک شناسایی افراد مختلف روبه‌رو شدند.

با دستگیری این زن و شوهر، معلوم شد که مرد بعد از آزادی از زندان، دست به سرقت لوازم داخل خودرو می‌زده و همسرش نیز در سرقت طلاهای دختربچه‌ها فعالیت می‌کرده است. با این اطلاعات هر دوی آنها به اداره آگاهی منتقل شدند و زن جوان در بازجویی‌ها گفت: بعد از گشتن در کوچه‌های خلوت، دختربچه‌هایی را که سرگرم بازی بودند و طلا همراهشان بود، شناسایی می‌کردم. سپس به آنها پول می‌دادم و می‌گفتم بروید برای خودتان چیزی بخرید. وقتی کمی دور می‌شدند، به سراغشان می‌رفتم و طلاهایشان را سرقت می‌کردم و پا به فرار می‌گذاشتم.

سرهنگ اشراقی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: زوج سارق بعد از اعتراف به سرقت‌های متعدد با قرار قانونی راهی زندان شدند و کسانی که بدین شیوه در مناطق جنوب شرق تهران هدف سرقت قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای شناسایی متهمان و طرح شکایت از آنها به پایگاه 6 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 138990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز