مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

شورای شهر تهران اعلام کرد که مصوبه اخیر این شورا درباره قیمت بلیت مترو برای سال‌ آینده، اشاره‌ای به حذف یارانه بلیت مترو نداشته و بهای تمام‌شده بلیت مترو را تعیین کرده است.

به‌دنبال انتشار خبر همشهری با عنوان «حذف یارانه بلیت مترو» در روز دوشنبه گذشته، روابط عمومی شورای شهر تهران با ارسال توضیحی این خبر را اصلاح کرد. در این اصلاحیه آمده است: «آنچه در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران به تصویب رسید، هیچ اشاره‌ای به حذف یارانه بلیت مترو نداشت و طبق روال سال‌های قبل بهای تمام‌شده بلیت مترو برای سال آینده براساس مستندات و محاسبات شرکت مترو و نیز برای تنظیم میزان یارانه‌ای که می‌بایست توسط دولت و شهرداری در بودجه پیش‌بینی و پرداخت شود، تعیین گردیده است.»

شورای شهر تهران همچنین تاکید کرده است: «بهای تمام‌شده بلیت مترو را نمی‌‌توان از مردم دریافت کرد و آنها تنها سهم یک‌سوم خود از قیمت بلیت را پرداخت می‌کنند که متأسفانه تیتر خبر مذکور بیانگر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نیست.»
لازم به توضیح است روزنامه همشهری در عنوان خبر خود آورده است:« شورای شهر در پی عدم پرداخت سهم دولت هشدار داد: حذف یارانه بلیت مترو». با وجود این، روزنامه خود را ملزم به اصلاح عنوان خبر یادشده به این وسیله می‌داند.

کد خبر 128414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز