همشهری آنلاین: نایب رییس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال تا چهارشنبه (20 بهمن) خبر داد.

مهدی تاج

 به گزارش ایسنا، مهدی تاج که در حاشیه بازدید از هیات فوتبال استان تهران سخن می‌گفت، در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای انتخاب سریع سرمربی تیم ملی انجام می‌دهد و امیدواریم که طی دو روز آینده قرارداد نهایی شود و بین دو طرف به امضا برسد.

 وی که از نام بردن سرمربی تیم ملی فوتبال خودداری می‌کرد، گفت: فدراسیون هر مربی را انتخاب کند مورد انتقاد عده‌ای قرار خواهد گرفت اما تلاش ما این است که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی فرسایشی نشده و تا پایان این هفته این انتخاب صورت بگیرد.

 نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد انتقاداتی که از افشین قطبی صورت می‌گیرد، گفت: معتقدم نباید در غیاب کسی، به او حمله کرد. باید حقوق افراد رعایت شود و من انتقادات صورت گرفته پس از پایان جام ملت‌های آسیا از افشین قطبی در غیاب او را نمی‌پسندم.

 تاج که امروز برای بازدید از بخش‌های مختلف هیات فوتبال استان تهران در محل این هیات حاضر شده بود در سخنانی گفت: هیات تهران سالهاست که در رقابت‌های رده‌های سنی شرکت نمی‌کند. فدراسیون فوتبال خواستار حضور تیم‌های رده‌های سنی تهران در مسابقات کشوری است، در صورتی که قهرمان تهران در این مسابقات شرکت نکند با محرومیت روبرو خواهد شد.

 وی با بیان اینکه دلیل عمده افت فوتبال تهران نسبت به دهه‌های 50 و 60، حضور جدی تیم‌های تهران در مسابقات کشوری بود گفت: بازیکنان خوبی از این مسابقات از استان تهران شکوفا شدند که هیات فوتبال استان تهران باید در این زمینه حضور جدی و فعال داشته باشد.

 نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به جمعیت 17 میلیونی استان تهران گفت: باید برنامه‌ریزی متناسب با این جمعیت در فوتبال استان تهران صورت بگیرد. یکی از اولویت‌ها، توجه به مدارس فوتبال است. معضل جدی در زمینه مدارس فوتبال استان تهران وجود دارد که باید مرتفع گردد. با مدارسی که پروانه فعالیت ندارند باید برخورد جدی شود و تعطیل گردند و تنها مدارسی می‌توانند فعالیت کنند که پروانه فعالیت داشته باشند.

 در این مراسم شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران گزارشی از فعالیت‌های این هیات ارائه کرد. وی همچنین از همکاری هیات فوتبال با باشگاه سائوپائولوی برزیل خبر داد.

کد خبر 127648
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز