همشهری آنلاین: سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال پس از نشست یکشنبه (17 بهمن) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش مهر، بنابر اعلام ناصر شفق عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این نشست گزینه‌های نهایی برای هدایت تیم ملی مطرح و اعضای هیئت رئیسه در خصوص انتخاب بهترین گزینه به تصمیم گیری خواهند پرداخت.

 شفق  تصریح کرد: رایزنی‌های لازم در خصوص انتخاب سرمربی خارجی واجد شرایط از کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از حدود یک ماه پیش آغاز شده و در حال حاضر سه گزینه نهایی مورد توجه فدراسیون فوتبال است که پس از بررسی شرایط مربیان مذکور در هیئت رئیسه فدراسیون پیرامون انتخاب گزینه نهایی تصمیم گیری خواهد شد.

 عضو هیئت رئیسه فدراسیون تاکید کرد: فدراسیون فوتبال بدنبال ایجاد بستری مناسب برای رشد فوتبال ملی است و استخدام مربی مطرح خارجی را یکی از راهکارهای تحقق این هدف می‌داند از همین رو در رایزنی‌های خود تلاش کرده تا مربیان مطرحی را مد نظر قرار دهد.

 ناصر شفق در حالی از سه گزینه نهایی مورد نظر فدراسیون فوتبال نام برده است که عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین‌الملل و مسئول مستقیم مذاکره کننده با مربیان خارجی گزینه‌های مورد نظر فدراسیون را دو نفر اعلام کرد که مذاکره با آنها به مرحله نهایی رسیده است.

کد خبر 127295
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز