همشهری آنلاین: کارلوس کرش گفت: بسیار دوست دارم پیشنهاد درخور توجه فدراسیون فوتبال ایران را بپذیرم. ایران بازیکنان و امکانات مناسبی دارد.

کرش

کرش در این باره به خبرگزاری پرتغالی لوسا گفت: بسیار دوست دارم پیشنهاد در خور توجه فدراسیون فوتبال ایران را بپذیرم.

این مربی 57 ساله ادامه داد: به دعوت فدراسیون از ایران دیدن کردم. آنچه راکه در آنجا دیدم بسیار پسندیدم. تیم، بازیکنان و همچنین زیرساخت‌ها. در گفتگوها بحث بر سر قراردادی چهار ساله در میان است. با این حال گزینه‌های دیگری را هم پیش رو دارم.

او عنوان کرد که هنوز اجازه ندارد تا جزییات بیشتری را درباره قرارداد پیشنهاد شده به او و همچنین جزئیات گفتگوها فاش کند.

کرش در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت تیم ملی فوتبال پرتغال را برعهده داشت. شاگردان او در دور یک هشتم نهایی با شکست برابر اسپانیا قهرمان رقابت‌ها از جام نوزدهم کنار رفتند. این ناکامی سرمربی تیم را در پرتغال با انتقادهای فراوانی روبرو کرد. در ابتدا شیوه دفاعی او از سوی رسانه‌ها و سران فدراسیون فوتبال پرتغال روبرو شد. حتی بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال هم از او به شدت انتقاد کردند.

کرش در نهایت در سی اوت از سوی آژانس مبارزه با دوپینگ پرتغال به دلیل آنکه در جریان برپایی اردو تیم ملی پرتغال پیش از جام جهانی اجازه نداده بود تا ماموران کنترل دوپینگ فعالیت‌های خود را انجام دهند و به آنها توهین کرده بود با محرومیت 6 ماهه روبرو شد. یک هفته پس از این محرومیت کرش از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال از سمتش برکنار شد. او در ماه نوامبر هم جریمه دیگری را پذیرا شد.

کمیسیون انضباطی فوتبال پرتغال کرش را برای سه ماه دیگر نیز محروم و به پرداخت 1250 یورو جریمه محکوم کرد. این محرومیت و جریمه از آن رو بود که دستیار سابق سرآلکس فرگوسن آمانیدو دی کالواریو رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را مورد حمله لفظی قرار داده و گفته بود که در حال توطئه چینی علیه کرش است.

کد خبر 127938
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز