همشهری آنلاین: هفته بیست و یکم لیگ برتر با شکست ذوب آهن در خانه مقابل سایپا و توقف سپاهان و تراکتورسازی در خانه حریفان آغاز شد.

فوتبال ذوب‌آهن

 به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال عصر شنبه 16 بهمن  با برگزاری 6 بازی همزمان از ساعت 15 در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و در مهم‌ترین دیدارها ذوب آهن، صدرنشین لیگ برتر در برابر سایپا تن به شکست 2 بر صفر داد.

 گل‌های سایپا را در این بازی کریم انصاری فرد (17) و سید امین منوچهری (57) به ثمر رساندند. با این حال شاگردان منصور ابراهیم‌زاده پیش از این با اختلاف فراوانی صدرنشینی خود را در جدول مستحکم کرده بودند اما این باخت می‌تواند زنگ خطری برای آن‌ها باشد.

 در اهواز فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر یک از سد نفت تهران گذشت. گل‌های فولاد را مهرداد جماعتی (4) و آرش افشین (38) به ثمر رساندند و برای نفت نیز داسیلوا برازیو (67) گلزنی کرد.

 اما در دیگر دیدار مهم هفته بیست و یکم شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان در بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس در پایان 90 دقیقه گلی را در بر نداشت و دو تیم به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت دادند.

 راه آهن دیگر میزبان این هفته بود که در برابر مهمان خود تن به شکست داد. تیم‌های فوتبال راه آهن و صبای قم در دیگر بازی همزمان و در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم رفتند که شاگردان عبدالله ویسی توانستند با گلزنی فرزاد حاتمی (51 و 75) از سد میزبان خود بگذرند.

 تراکتورسازی دیگر تیم مدعی این هفته بود که در مقابل حریف خود متوقف شد. در همدان تیم‌های فوتبال پاس و تراکتورسازی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که نتیجه این دیدار نیز در پایان بدون گل مساوی بود.

 در آخرین دیدار همزمان ملوان انزلی موفق شد با دو گل مهمان خود پیکان را بدرقه کند. برای انزلی‌چی‌ها محمد نصرتی (32) و پژمان نوری (78) گلزنی کردند.به گزارش ایسنا دیگر دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر که امروز برگزار می‌شود، میان تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان آغاز شده که این دیدار تا پایان نیمه اول با یک گل به سود پرسپولیس دنبال می‌شود.

 

 

 

کد خبر 127415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز