سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دستیار منصور ابراهیم زاده در تیم فوتبال ذوب‌‍آهن اصفهان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا البرز انتخاب شد.

مجید صالح سایپا

به گزارش مهر، از سوی مسئولان باشگاه سایپا مجید صالح دستیار منصور ابراهیم زاده در تیم فوتبال ذوب‌‍آهن اصفهان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

 صالح ضمن تائید این خبر گفت: با مشورت و راهنمایی آقای ابراهیم زاده تصمیم گرفتم هدایت تیم فوتبال سایپا را برعهده بگیرم.

وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق توافقی که با مسئولان و مدیران باشگاه سایپا داشتم، قرار شد صحبت‌هایم در خصوص قبول سمت سرمربیگری این تیم را در نشست خبری این باشگاه عنوان کنم.

 وی با تشکر از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن که با فرصت دادن به وی زمینه‌ای را بوجود آوردند که وی امروز بتواند سرمربیگری یک تیم را برعهده بگیرد، افزود: نام دستیاران و سایر مسائل مربوط به تیم را هم در نشست خبری باشگاه اعلام می‌کنم.

 مربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: من صحبتی با ابراهیم‌زاده داشتم و ایشان هم من را راهنمایی کردند که امروز زمانی است که می‌توانم خودم هدایت یک تیم را برعهده بگیرم.

 سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا البرز در پایان گفت: منصورخان مانند برادر بزرگتر من است و در زمینه فنی هم به من کمک زیادی کرد و با مشورت‌های وی تصمیم گرفتم در این فصل هدایت یک تیم را قبول کنم که در این زمینه پیشنهاد تیم سایپا را پذیرفتم.

 مجید صالح متولد 1344 تهران از سال 1372 کارمند شرکت سایپا است که مهندس الکترونیک و مخابرات و مهندس سخت افزار و مدیریت نگهداری و تعمیرات و کارشناس الکترونیک است وی رتبه کاری 17 را دارد.

کد خبر 136607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز