همشهری آنلاین: مرکز مدیریت راه‌ها در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی کشور را اعلام کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، دراین اطلاعیه آمده است:

- محور مرند - خوی واقع در استان آذربایجان شرقی به علت انجام عملیات راهداری در کیلومتر 50 (روبروی روستای قاپلوق) تا پایان شنبه پنجم تیر مسدود و تردد وسایل نقلیه از طریق کنار گذر احداثی صورت می‌گیرد.

- در تونل گردنه خان واقع در مسیر سقز - بانه به علت انجام عملیات ایمن سازی تا 15 تیر از ساعت 7 تا 20 تردد وسایل نقلیه به صورت نوبتی یک طرفه خواهد بود که به رانندگان عبوری از این مسیر توصیه شده ضمن توجه به علائم با احتیاط و دقت بیشتر رانندگی کنند.

- در مسیر یاسوج - شیراز از ابتدای محور تا کیلومتر 43 از امروز به مدت یکماه به علت عملیات راهداری تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود توجه به علائم منصوبه به رانندگان عبوری توصیه شده است.

- در محور آزاد راه کاشان - قم واقع در استان قم به علت عملیات لکه گیری و روکش آسفالت از تا 23 مرداد از ساعت 7 تا 19 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه تا ساعت 16 تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می‌شود.

در این زمینه توجه به علائم به رانندگان وسایل نقلیه عبوری از این مسیر توصیه شده است.

- در استان خراسان شمالی در مسیر اسفراین - سبزوار بدلیل بازسازی و ایمن سازی پل زیر گذر عباس آباد این پل تا 22 تیر مسدود و رانندگان وسایل نقلیه باید از طریق کنار گذر احداثی تردد کنند.

کد خبر 110360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز